A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.4 type S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi japán. Teszi, amit kell.

Szöveges ítélet

Véletlenül jött a típus, de nem tudtam nem beleszeretni.
Mindig is nagy tisztelője voltam a márkának, illetve a japán kocsiknak, amellett, hogy alapvetően merci fan vagyok. Az Accord rendkívül kényelmes, bár az ülése picit szűk nekem, de ez 190centim és 100 kilóm viszonyulásából adódik az átlag japán testalkathoz, így nem vetem az alkotók szemére. A csomagtér minden igényt kielégítő méretű, de bár a hátsó ülések oszthatóan is dönthetők, ledöntve sem sokkal nyújt többet, mivel az ülések mögött egy V alakú rés tárul fel ilyenkor, ami a rendelkezésre álló helyet a felére szűkíti. A hátsó lábtér magasabbaknak már lehet szűkös, de ha nincs hátratolva az első ülés teljesen, azért hosszabb távon is kibírható még a számukra is.

Teljesítményét tekintve talán túlzott elvárásokkal ültem bele először.
A márkára jellemzően eszméletlen jó a váltója, 3000-nél nagyon elkezd húzni és nem áll meg 7000-ig. Egyre jobban tolja és tolja, és bár a 200 lóhoz képest a nyomatéka először csalódás volt, azért okoztam már vele meglepetést sokaknak. Persze nem versenyautó, mondhatnánk, és ez igaz is.
Csak egy sportosnak szánt limuzin. Annak viszont tényleg tökéletes. És bekapcsolt menetstabilizártorral (Hondánál VSA) nem lehet lelökni az útról.

Ami a legérdekesebb: a fogyasztása. Az előző tulajnál 12 litert fogyasztott saját bevallása szerint. Mikor beleültem, arra számítottam, hogy nekem talán sikerül 10 körül elmászkálnom vele szép óvatosan. De a valóság megdöbbentő volt. Vegyes használattal már az első teli tankkal elment az autó 700km-t. (65 literes a tank, 58,5 lityi fogyott el belőle akkor.)
Nem hittem a szememnek. Jó, nem nyomtam neki, de hát az ember azért néha csak ki kell, hogy használja, ami a rendelkezésére áll... Szóval azóta is 7-8 l közötti az átlagfogyasztása, ami szerintem hihetetlenül jó egy majdnem 2,5 literes motortól, amit ráadásul dinamikusan használnak. Télen sem megy 8 fölé, csak ha rövid távokon és csak a városban használják. Vagy ha kitolják a szemét, de arra tényleg nincs szükség. 70-nél hatodikba lehet rakni gond nélkül, de kettesben simán megy százzal, ha kell. Autobahnon egyszer próbáltam a végét, simán megy 240-et. Persze olyankor a fogyasztás biztos van vagy 14 liter.

Soha nem hagyott ott, 300ezernél sem recseg-ropog benne semmi, nem visít, nem zörög, se egy féltengelycsukló, se egy gömbfej nem volt cserélve rajta azóta sem, és tényleg majdnem olyan csendes belül, mint egy új A6.

Akárki beleül, nem hiszi el, hogy ennyit futott és ennyi idős autóról van szó.

Röviden: Eddig volt vagy húszféle autóm, de ilyen megbízható és jó nemigen akadt köztük. Biztos, hogy jó kezekben/lábakon elmegy 5-6százezer km-t különösebb gond nélkül. Az első kocsim, ami felveszi a versenyt igénytelenségben és megbízhatóságban egy szívódízel mercivel. Ár/érték aránya nehezen felülmúlható. Csak ajánlani tudom. Azért nincs sok eladó belőle, mert akinek van, tudja, mennyivel ér többet a használt áránal.

Hibalista

- - Központi zár: a j1-en nem nyit/zár. Atti megcsinálná fél óra alatt, de nem zavar annyira, hogy nekiessünk. - - Motorhibakód: egyszer jelzett (nem produkált, csak jelzett!) hibát (elektromos gázpedál) de azóta sem. - - Első futómű: 150ezernél lengőkar csere (addig bírta az eredeti gyári, de romániában használták 4 évig) - - Klímakompresszor: szétment a belseje (a forgó része eltört, ezek állítólag gyári hibásak), mivel az új 140 pénz, bontott került bele 80-ért, azóta hibátlanul teljesít. - - Így 300ezer körül már a vezető oldali ablak sínje kezd kopni, lehet, hogy 400ezernél ki kell majd cserélni a sínt, mert van már egy kis "holtjátéka" az ablaknak. :) - - EZEN KÍVÜL SEMMI! HA HISZIK, HA NEM! -

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz Bp (nevet szándékosan nem írok, de az az, amelyik ott van a flughafen irányába kivezető út majdnem legvégén :)Biztosítási ******ban vérprofik, de az ügyfelet hülyének nézik. Pedig ugye az a hülye is kell hozzá...

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Atti no.1. a mechanikus:becsülettel cseréli az olajakat és szűrőket, meg amit kell.Atti no 2. az elektromos:Ő egy zseni, de itt igazi kihívás híján nem tudott igazán nagyot bizonyítani.Sebaj, megteszi nap mint nap más kocsikkal.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? W140 S500 Következő autója? E320CDI
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)