A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.4 Type-S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gyönyör?, hajtható, de nagyon m?szer

Szöveges ítélet

Legyen hát.
Bár tudom, mindenki ezt mondja, de nálam jobban senki nem szerette a kocsiját. No nem mondom, hogy olyan betegesen, de nagyon.
Meg is kapott mindent a s?rített szervízintervallumtól kezdve a legjobb olajon át, a mindenféle extrákig.
Egyszer?en azért, mert szép, és mert ment, és mert hittem a seggén lév? piros S bet?nek. Na ez utóbbi hiba volt, de az mindenképpen, hogy a sport rövidítésének gondoltam.
A gond a kuplungmunkahengerrel kezd?dött, ami a teljes kuplungszerkezet cseréjében, majd a kettes fokozat, kettes szinkron, nyelestengely cseréjében folytatódott.
A szervízben ezeket kicserélték profin, de senkinek nem kívánom, hogy az egyéves autójának felét a csápon lássa miközben a blokkot egy vasrúd és néhány folyóméter drót szorítja a t?zfalhoz, hogy bele ne bukjon a h?t?be, a másik felét meg a szervízben úgy általában mindenhol.
Eztán a vízpumpa kezdett ereszteni (fogalmam sincs mit?l), azt is gariban cserélték, majd a jobb hátsó kerékcsapágy lett cserés, de ebben szerintem nekem is vannak elévülhetetlen érdemeim, elismerem.
Azóta havonta viszem kontrollra, hátha találnak valamit, de semmi. Vagyis az autó még nálam van, én használom, már okosan Style-nak értve az S rövidítést.
Amúgy ha jó, akkor öröm vele autózni, kevés igazi ellenfele van az utakon. Én már gyárilag a hozzá kapható sportfutóm?vel adtam volna ki, annyira sokat dobott az autó viselkedésén.
Ha nem rohadt volna le egyéves korában, soha nem adnám el.
De a varázs elmúlt.
Most már csak egy nagyon jó autó.

Update:
Újra kuplungtárcsa csere 55 ezernél, mert induláskor nyikorgó hangot adott. El?ször csak akkor, majd kés?bb már kettesben is. Gondoltam miel?tt darabokra hullik, change.
Állítólag két rugó volt a tárcsán meglazulva, az adhatta azt az undorító hangot.

A biztonsági öv likja a B oszlopnál nekem is perceg. Egyszer letépem.

Hibalista

- kuplung
- váltó
- vízpumpa
- kerékcsapágy

Ide hordtam szervizbe

Honda Steba - Pécs
Jó szervíz, hozzáért? szerel?kkel.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Passat Következő autója? SUBARU, Legend
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)