A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord Type S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Grand Turismo a szó szoros értelmében

Szöveges ítélet

Ez a negyedik Hondám, ezúttal kompromisszumok nélkül. Sokan nem értették, miért nem dízel, de én sajnos szinte egész nap benne ülök és az akusztikája csodálatos, nagyautós, nekem nem mindegy, mit (nem) hallok alapjáraton és nem szeretem a garázst sem telefüstölni (jó, tudom a mai dízelek nem olyanok, de az autópályán azért a többség csak füstöl...igaz azok nem Accordok).
A 2006-os Type S szerintem külsőre nagyon sikerült, elmaradt a krómozott hűtőrács keret, összeszedettebb a frontspoiler - de ami korábban is ütős volt, ahhoz nem nyúltak. Szerintem egy autónak így kell kinéznie: ék alakú, emelkedő övvonalú, feszes design, nem ötlettelen tojásra emlékeztető.
A teljesítmény csalóka, mert annyira csöndes a kocsi, hogy nem érzi az ember, mennyivel megy. Először néhány ismerős kanyar meg is tréfált...A 6.fokozatban hiányzik a dízeles nyomaték, de 5.-ben 100 fölött már nem ellenfél egy négyhengeres tádé sem (80-120: 10,1 s). A sebességváltó zseniális, szívesen kapcsolgatom, így ez nem gond. A végét is 5.-ben éri el óra szerint úgy 240 környékén, 6-ban tartósan 220-225 körül megy csak. Országúton bűn használni a 6. fokozatot, cserébe 5.-ben majdnem el is lehet felejteni a sebességváltót
A többiek által felsorolt minőségi problémákat nem igazán értem. Egy velőtrázó 1800 km-s erdélyi túrát követően sem zörög benne semmi.
A 2006-os verzióban van már néhány extra, amit korábban sokan hiányoltak - fedélzeti számítógép, automatikusan elsötétedő tükör stb. Nekem nem karcolódnak az egyébként nem túl szép műkevlár betétek sem. A fényezés viszont igen, de ez a korábbi Hondákra is érvényes volt: nem ütni, vágni...Szivacskefés mosóba járok, az nem bántja.
A fogyasztás - attól függ, ki hogy megy vele. Nem tudom, akik 9 litert írtak, hogy közlekednek, de talán az nem rendeltetésszerű használat...Ez az autó arra született, hogy nagy távokat síri csöndben és nyugalomban tegyünk meg, 160-180-as tempóval, de tartósan a 210 sem terhelő. Ekkor bőven 10 fölött eszik, de ez csak természetes. Csak az a baj, hogy annyira sűrűvé vált a közlekedés, hogy napközben már szinte sehol sem lehet kiautózni jóizűen, meg állandóan figyelni kell a radarokat, lézereket, mert ebben az országban ezek szerint egyedül a gyorshajtás a probléma, minden egyéb rendben van! A tötymörgés viszont ezzel az autóval egyszerűen mentális teher.
Megértem azokat, akiknek hiányzik a korábbi Type R vadállatiassága, de ezzel hosszú távon könnyebb együtt élni (barátnő kontra feleség...)
A futóműve hihetetlen, a kanyarokban alig billen, csak hajtűben tolja az orrát (már ha engedi a VSA), de még Budapesten sem rázza szét az embert, pedig ez már 225/45 R17 kerekeken, gumikon gördül.
Nem hasonlítom S Mercihez vagy 7es BMW-hez, de a kategóriatársait - az egyszerűbb műszerfal design kivételével - úttartásban, szubjektív belső akusztikai minőségben, a kezelőszervek működésében alázza. Nincsenek parajelenségek sem, mint az összevissza extrázható európaiaknál.
10.000 km-ig megevett 1 liter olajat, azt követte egy olajcsere, azóta semmi - majd úgy 200.000 környékén elkezdheti újra.

2007. április. Közel 30000 km, új tapasztalatok nélkül. Olajat a bejáratás óta nem eszik, a fogyasztás is ment lefelé egy kicsit, persze csodák nincsenek. Bár a tartós 200-nál a 15 liter nem rossz. Közben körülöttem az európai gyártmányú autók tovább hullanak, mint a legyek, ennek - a másodszor is elromlott Bluetooth kihangosítón kívül - semmi, de semmi baja (persze a kihangosító valami tajvani gyártmány, tehát a Japánban gyártott japán autók sem mindenütt a régiek...). Egyvalami azért világossá vált: 185 cm magas vagyok, mögém még egy ekkkora ember nem ül be kényelmesen, ebből a szemponbtól sok széthullós autó jobb. Zörgések érdekes fővárosunk ellenére továbbra sincsenek.

Kíváncsi voltam, hogy lehet az, hogy másoknál sokkal rosszabb ítéletek születnek? Megvan. Az egyik a deréktámaszt hiányolja; az sajnáljuk, de minden Accordnál szériatartozék. Valószínűleg nem is ült ilyen autóban. A másik rádiót szereltetett be utólag. Erre is kíváncsi lennék, mert nemcsak széria, de nem is cserélhető, esetleg CD tárat lehet hozzá venni. Na ez utóbbi hozzászólást időközben törölték...

2008. január. Most már 53000 km. Sokat nem tudok a fentiekhez hozzátenni. Semmi rendkívüli nem történt. 40000 km-nél kellett körben fékbetéteket cserélni és a tárcsákat szabályozni. Az átlagfogyasztás újkora óta kb. 1 literrel lejjebb ment, a 10 liter abszolút értékben persze sok, ennél kevés (sok vidék és előváros van benne persze, de pályán nem is 130-al megyek). Sajnos áprilisban feltörték, a vezetőoldali ajtóban valami üvegcserép maradhatott alul, az zörög. Erről sem az autó tehet...Érdekesség: a vezetőoldali ablak cserepei összevagdosták a kormány bőrbevonatát, így azt is cserélni kellett.

2009. május, túl a 94.000 km álláson és egy kuplung cserén. A kuplung az ATS gyenge pontja, az, hogy nekem több mint 90.000 km-t kibírt, az állandó hosszú utaimnak köszönhető. A kocsi továbbra is egyben van, kopások, használati nyomok csak elvétve vannak és csak én látom őket... Nagyon egyben van a gép. Eddig semmi sem romlott el rajta. 3 gyerekülés csak nyögvenyelősen fér el benne - vettünk is mellé egy Honda FR-V-t (talán az egyetlen kis egyterű, amelybe nemcsak belefér 3 gyerekülés, hanem még az ember keze is befér az ülések mellett, hogy becsatolja az öveket...) de az másik történet...

Hibalista

- Bluetooth - garanciálisan

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Civic Következő autója? Attól tartok, az is Honda lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)