A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.2 i-ctdi Premium White Pearl 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Egy kis optikai tuning és update 50.000-nél Spec. Ed.

Szöveges ítélet

Előre kell bocsájtanom, hogy nem vagyok elvakult Honda-fun, sőt korábban amikor egy volt apósjelölt büszkén mutogatta a békalámpás Civic-jét úgy voltam vele: ez HÜLYE!!!! Ma már nekem is tetszik a békalámpás és meg kell kövessem, tényleg jó autó volt.
Tavaly decemberben vásároltuk az Accordunkat, egy Astra 1,7cdti-t cseréltünk le. (TTC népítélet: Majdnem legzajosabb családtag)
Hosszas tépelődés és nagyon sok népítélet elolvasása után 99%-ig biztos voltam benne, hogy egy Octavia II. RS dízel lesz a tuti befutó. Két helyen vérzett el az Octavia: az egyik a tesztút volt, baromi jól ment - jobban mint az Accord - viszont a hátsó traktus spártaisága, (itt elsősorban a kölykökre gondoltam) és tükrök által keltett szélzaj engem nagyon zavart, így kiesett. A DPF-ről nem is beszélve, ui az értékesítő egy másik Skoda szalonban egyenesen lebeszélt róla, mondván ha sokat megyek városban gyakran fogok a szervízbe is járni. Komoly!!!
Akkor vesztem el teljesen amikor bementem a debreceni Honda szalonba és megláttam ezt a gyönyörű, 30.évfordulóra készített jubileumi kiadást fehér gyöngyházmetál színben. Általában teljesen racionálisan döntök, de az Accordot meglátva képtelen voltam erre. Aztán ahogy végignéztem a felszereltségét és emlékeim szerint a motor miatt sem kellett szégyenkeznie a Hondának már csak egy dolog volt hátra, a próbaút. Ehhez azonban Nyíregyházára kellett menni, csak ott volt tesztautó. A tesztút nagyon meggyőző volt, az értékesítő észrevételeit azóta is igen csak mosolyogva emlegetjük a feleségemmel ui. ő a motor nyomatékosságát, az áttételek remek kiosztását ill. hogy nem kell gyakran visszakapcsolgatni nemes egyszerűséggel úgy fogalmazta meg, hogy "nem kéri a frisset"!!! Hogy Karottát idézzem: Muhaha!!! Igaza volt, node kérem....
Az átvétel óta eltelt egy év, kb. 33000 kilómétert tettünk meg együtt és imádom. Mindenét. A motorját, a váltóját, a futóművét a kényelmét és azt is, ha nem taposom nagyon, akkor nyáron akár 5,8-at is tud enni. A jellemző átlagfogyi 6.2 és 6.5 között van. Ez egy 2.2-es dízeltől sztem kiváló. Ha már fogyastásról írok, meg kell említsem a minimális olajfogyasztást is. A 20.000-es szervíz óta kb. 6 deci olajat töltöttem utána, most 33.000-nél járunk. Gyakran inkább hallgatom a motor és a turbó gyönyörű muzsikáját, mint a hi-fit. Leginkább egy villanymotorra emléztet a hangja. Nagyon szeretem a xenon fényerejét, tökéletesen bevilágítja az út mindkét oldalát. Brutál. Az esőérzékelő - mint ahogyan azt már előttem megírták néhányan - alapvetően nem rossz, de pl. egy finomabb esőpermettel nem tud azonnal mit kezdeni. Nagyon szeretem az ülések kárpitozást, szövet - bőr, (1év használat alatt semmit sem kopott) megfelelő az oldaltartás, már a szalonban feltünően kényelmesnek éreztem, ez azóta is így van, akár hosszabb, akár rövidebb útra megyek vele. Sok a jól használható tároló, nagyon jól pakolható.
Van azonban egy néhány bosszantó apróság is:
-a fogyasztásmérő rendszerint 3-4 decivel kevesebbet mutat a tényleges fogyasztásnál
-a középkonzol gombkiosztását - valszeg az egyhangú fekete belső miatt is - mai napig nem szoktam meg teljesen, időnként keresgélek, hogy mit is akarok.
-a kárpitozás egy markánsabb basszusgitár intrónál erőteljesen rezonál, de inkább nem szedettem szét, mert attól tartok csak rosszabb lenne a helyzet.
-az ajándék gyári navigáció (Garmin nüvi 360) pár hete megőrült, ui csak azt mutatja meg hogy hol az úticél, és az útvonalat valahogy mindig légvonalban álmodja meg, hiába állítok be minden paramétert pontosan, olyan, mintha tevének imádkoznék... Sebaj van helyette igo8, hibátlan!
Összességében 6,5 millióért sztem hibátlan autó, konkurens modellek akkoriban majd egy millával többe kerültek. Gondolok itt elsősorban deutsche kraftwagen-ekre...
Ja, és valahogy nem marad le az autó mondjuk egy 170le-s tdi, vagy egy 525d mögött, több alkalommal teszteltem.

Update 2009.05.22.

Túl vagyunk egy kuplung cserén... UFFFF. Ami viszont meglepő, hogy ezt a Honda GARANCIÁBAN vállalta!!! Asszem ez az űberciki kategória, de a HONDA mentségére szolgáljon, hogy a kuplung vmilyen ANGOL SZAR volt benne, és ha jól tudom csak akkor engedi be a drága EU a japán autókat az EU-ba, ha egy bizonyos százaléka az autónak EU alkatrésszel van szerelve... Na, valyon mi fog elromlani? Igen, jól gondolja aki olvassa, hát persze, hogy az Eu-s alkatrész.
Egyébként a hibajelenség egy finoman felpörgő fordulat volt erőteljesebb gyorsításkor és csak hideg időben jelentkezett. Aztán ahogy melegedett az idő, a hibajelenség megszűnt. A cserére pedig azért kellett egy kicsit várni, mert nem akarták ugyanazt a vackot belerakni. Ami egyébként már érzésre is teljesen más, Keményebb és sokkal lentebb fog. Beletelt két nap mire megszoktam, viszont sokkal direktebb és élvezetesebb lett. Ezt már csak így utólag érzem...
Egyéb probléma nincs, ami sztem teljesen normális, hogy 10.000-ként 3-5dl olajat öntök utána, de asszem inkább rászokok a tízezrenkénti olajcserére, ui. továbbra is imádom az autóm!!!
A beltéren szinte semmi nem látszik az együtt megtett majd 50e km után.
Még tavaly decemberben megrendeltem rá 4db gyári Storm fantázianévre hallgató felnit, valamint a Michelin gumik gyalázatos gyors fogyása miatt kapott négy új Yokohama papucsot is. Még így se volt teljesen olyan amilyennek elképzeletem, így a múlt héten kapott 4db Eibach ProKit rugót.
Nagyon szépen csücsül...

Hibalista

- Kuplung...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 49000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Astra H Caravan 1.7cdti Következő autója? Az még nagyon soká lesz.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)