Eddig jó!
Szöveges ítélet
Az autót szalonból vásároltam, a kezdetektől nálam van az autó és még várhatóan 1 évig.
Az autó előnyei:
- motorja rendkívül halk és keveset fogyaszt
- nem zörög belül sehol lassan 300e Km után sem
- a bőr kis törődés mellett is újkori állapotban van, nem repedezett be
- futómű nagyon jól bírja a magyar utakat, még nem kellett javítani
Hátrányai:
- fényezés érzékeny
- ablakmosó folyadék 120 km/h felett már nem kerül fel a szélvédő kívánt felületére
- ablakmosó folyadék szintet nem jelzi ki, egyszer csak kifogy
- lámpa mosót nem lehet külön állítani, így ha ablakot mosok, lámpát is, tiszta pazarlás
Minden 20.000 km-nél olajcsere, olajfogyasztást nem tapasztalok még most sem.
Minden 80.000 km-nél fékbetét csere
Minden 160.000 km-nél féktárcsa csere, a következő hamarosan esedékes
250.000 km akkumulátor csere
Tehát csak a kopó alkatrészeket kell cserélni, mint minden más autónál.
Hamarosan várható a kuplung és a kettős tömegű lendkerék cseréje, ami 200-300 eFt-os befektetés.
Hibalista:
- Generátor tárcsa letört, nem termelt áramot, menet közben megállt. Semmilyen kijelző nem jelezte a hibát, nagyon kellemetlen volt
- 4 db helyzetjeltő, elől cserélni kényelmetlen, nehezen hozzáférhető
Hibalista
- 4 helyzetjelző - Generátor
Ide hordtam szervizbe
Honda Royal-Motor Kft.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
DRM Veresegyház, megszűnt
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 299500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A6 2,5 TDI (180) | Következő autója? | BMW X3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
