Dinamizmus a négyzeten
Szöveges ítélet
Fantasztikusan megy a kocsi, a hangja pedig inkább kissé zajos benzinesnek felel meg. Már 1200-as fordulattól húz, ami 2800-ig fokozódik, és afölött is csak enyhén csökken a lendület, szinte nem is kell váltani Bp. és Békéscsaba között.
A pesti utakon minimális "nyöszörgéseket" produkál az utastér, a futómü viszont csendes, komfortos.
Nyugodt városi vezetéssel és sok vidéki úttal (100-140 km/h) 6 l-t eszik százon, ez a 2.0-s benzines Vectrámhoz képest szinte hihetetlen (9 l/100 km). És a két autót dinamika szempontjából sem lehet összehasonlítani, az Accord-ot sokkal jobb autónak tartom, már-már prémium kategória.
Éppen ezért hiányolom a komputert és az ülésfütést a szériatartozékok listájáról.
Hibalista
- Nem volt meghibásodás.
Ide hordtam szervizbe
Honda Pajor Vác
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vectra 2.0i CD | Következő autója? | Még nem gondolkozom rajta. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
