Csalódás...hitvány, átverés.
Szöveges ítélet
Borzadály, hitvány...De kezdjük. Megvettem,mert tetszett a külleme. Ezzel egyenlőre vége az összes pozitívumnak. Vezetni oltári sz@r.A 17-es felnikkel iszonyat. Autópályán OK,de minden más úton olyan erővel kell kapaszkodni a kormányban, hogy 100 km után fizikailag kifáradok. Elrántja minden egyenetlenség...De mondhatnánk, hát az utak ilyenek...Továbbá...Se alacsony, se magas fordulaton nem megy. Az autó hangos. A váltó fokozatai marha rövidek. Precíz,de nem jó. Odalépek neki, felszalad a fordulatszámmérő,de váltani kell,mert vége a dalnak. Csak nyomom a kuplungot sűrűn,pörgetem eszetlenül, tépem a váltót és akkor kb haladok a forgalommal, hogy ne röhögjenek ki. Bohóc autónak jó. A piros lámpánál biztos otthagy mindenki, ha nem 6500-as fordulattal indulok. A könnyű autók azért, mert könnyűek, mennek mint a meszes ehhez képest. (Octávia, yaris biztos, hogy ha nem akarja is állva hagyja ezt az ótvart vasat...legalábbis az elején 50-60-ig tuti).Szerintem a 7.3 sec nem is igaz, hogy annyi alatt 100-on van. A nagyobb/nehezebb autók meg azért hagyják ott, mert azok tényleg húznak is. Fogalmam sincs ez az autó mitől 197 LE. Áradozik itt majd mindenki a kanyar vételéről. Hát nem tudom...Nehéz az orra mint a fene. Húzza kifelé a kanyarban. Semmi biztonság érzetet nem ad. Kényelmetlen, szűk a hely benne. Vékony a kormány, nagyon rossz. Az ablakon a könyöklő rossz helyen van. Sem vezetés közben, sem egyébként nem kényelmes. Használtam sok autót már, sok sok 100 ekm van mögöttem. Ha valakinek élmény autó kell, vegyen BMW-t. Ha kényelmes kell, vegyen franciát. Ha megbízhatót akar, vegyen Mazdát vagy tojót. Ez a Honda semminek nem felel meg szerintem. A kesztyűtartó nem hogy nem hűtött, még oltári pici is. A gáz nagyon rosszul adagolható, mintha nagyon rövid lenne a pedál út. A fék is hitvány. Normális autóban ha erőteljesebben fékezel, majd kivered a szélvédőt és még az ABS sem működik. Ennek nyomhatod a fékpedált mint süket az ajtót. Mintha rásegítő nem is lenne benne szinte. Rosszul adagolható. A féktárcsa így is gyorsan kopik úgy látom.De ami nekem még megrázóbb majd mindennél, hogy úgy indul mintha csak 2 henger menne:-). Köszörül, aztán elkapja. Volt 20 éves autóm, annál egyszer megfordította az önindító és járt mint a svájci zsebóra. Ezzel a sz@rral már néhányszor rámnéztek a garázsban, hogy mit köszörülök... Ja! A bőr ülés fűtése a fasorban sincs egy 1500 Ft-os kinai ülésfűtéshez. Nagyon lassan melegszik be, akkor is csak alig alig. Szét fagytam rajta a -10 fokban. A fűtését a LADA is lekörözte. Hátrafelé kilátni reménytelen a szar lőrés ablakon. Előre jobb,de olyan ortopéd az eleje, hogy azt is reménytelen látni. Persze csak belejön az ember, hogy sacc, hol a széle. Az ablakmosó beöntője is olyan hitvány beszállítótól lehet, hogy egy 20 éves LADAé maradandóbb. Írjak jót is? A fogyasztása talán. Az kedvező ahhoz képest, hogy 2.4-es. A 197 LE-t nem írom,mert az nem lehet érezni. A hi-fi még talán tűrhetően szól. De ennyi a + összesen szerintem. Ez csak népámítás verda. Ettől az autótól jobb egy rendes Octávia, egy Mazda 6, vagy egy 2000-es francia autó is.
No eltelt pár év. Ez olyan rühedelem mint volt. 60 000 km kínlódtunk egymásba. Nem megy, nem húz. Kemény, ráz, szűk. Már a váltójára se írok jót. 3-4000-es fordulaton már az Istennek ki nem adja, hogy váltani lehessen, erővel kell szarakodni rendesen. Magasabb fordulaton még inkább sz@r. Az úton is rossz. Próbáltam 17-es és 16-os felnikkel is. Mindene tulajdonsága olyan sz@r mint volt a korábbi írásomban is. Viszont keveset eszik továbbra is (pl országút 100-110 km/h 5.5 l) . De ezt tudja egy 700 cm-es suzuki is...:-( Ha jót akar valaki magának, nagyon próbálja ki mielőtt ilyet vesz. Én nem tettem sajnos. Szokjon hozzá, ha ezzel haladni akar akkor 5000 körül vagy a felett kell pörgetnie. Alatta egy tolókocsi szerű csak...Dízelt próbáltam, az elfogadhatóan ment. Gondoltam ez sem lehet rosszabb. Egyszerűen kedvem nincs beleülni, inkább járok a 25 éves másik verdával...
Hibalista
- Még semmi,de a bal első ablak nyikorok mint a rozsdás szekér. A gömbcsuklóknál már rozsdát látok....(jó tudni,hogy ezek nem galvanizált alvázasok ha jól tudom. Honda még eddig nem jutott el, csak a "szocialista" álvázvédő maszatolásig. Kormány összekötőkön, itt ott rozsda alul. Pedig sóban nem is megy az autó.
Ide hordtam szervizbe
Honda Körös, Békéscsaba. Makulátlan jó csapat! Csak ajánlani tudom Őket tiszta szívvel. Nagyon precíz, korrekt, pontos, normális árakon!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Honda, Kecskemét. A munkafelvételnél imádkozni kell nekik,hogy szóba álljanak az emberrel. Arany ár felett dolgoznak kicsivel. Vagy nem is kicsivel...A szerelők OK, velük nincsen baj, ügyesek, normálisak, korrektek.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mazda | Következő autója? | Mazda vagy BMW,de Honda az életben mégegyszer nem lesz. Életem legnagyobb tévedése volt ez a csirk |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
