A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (2002-2007)

Accord 2.2 i-ctdi 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Csak a neve dízel

Szöveges ítélet

El?ítéletem volt a dízelekkel szemben, és el?z? három autóm Honda Civic volt. Az els?t használtan vettem, másik kett?t újonnan. 100, 180 és 130E km-t vezettem ?ket átlag 3-3 év alatt. Legtöbbet 1.6 VTi-vel, amihez kés?bb is hasonlítgattam az autókat. A legutóbbi Civic 1.6 ESi után, ami túl nyugodt autó volt nekem, Accordot akartam, benzinest.

Számos cikk jelent meg a dízel Accordról, és a technikai paraméterei egyre inkább kíváncsivá tettek. Kipróbáltam több kategóriatársát tavaly tavasszal (Merci C220,BMW 320d,Avensis,Mazda6,Laguna,C5,A4). Hozzá tartozik, hogy a Passat akkor várt cserére, és a Toyotának, Mazdának még nem a mai motorjai voltak. Szóval ezek közül egyértelm?en az Accordot éreztem legjobbnak, vezetési élmény, zaj, térérzet, stb. szempontjából. Az el?z? autóim alapján pedig bíztam is a Hondában.

Nagyon jó döntés volt megvenni. Havi kb. 5E km-t megyek vele. Az objektív értékei közé tartozik a nulla meghibásodás 80E km fölött (most ennyi van benne), a jó menetdinamika és a takarékos fogyasztás. 160-nal 3E-et forog a motor, és az utastér csendes, az autó nagyon stabil. 200-zal is teljesen nyugodtan suhan. Az érdi emelked?n 190-nel tempomattal rezzenéstelenül felmegy, nem esik egy kicsit sem a mutató. Kis utakon autózva egyszer mértem 500 km-en 5.0 literes átlagfogyasztást, de egyébként szinte mindig 6.5-öt tankolok. A klíma mindig megy. Hosszabb úton mérve 160-nal autózva 6.8-7.1, tempomat 180-nal (jó 500 km-en végig) 8.1-et fogyasztott. Ennél többet nálam még nem.

Ami meglepett viszont, hogy kb. 10E km-en elfogy kb. 1 liter motorolaj, és ezt utána kell tölteni. A korábbi Hondáimba nem töltögettem az olajat, még a 180E km-t futott VTi-be se, pedig az akár 8E-et is pörgött (az óra 230-at mutatott). Igaz, azokat 10E km-enként vittem olajcserére, ezt viszont csak 20E km-enként.

Kiváló utazóautó. Egyhuzamban kényelmesen megyek vele 800 km-t (800-900 km-enként tankolok), nem fáraszt a vezetése. Nagyon jó a futóm?ve, amit lényegesen jobbank érzek a konkurenseinél: máshol vagy érezhet?en pattogott, kemény volt, vagy pedig bólogatott, d?löngélt. Ez az autó sínen megy, mégis rugózik, nem dobál.

Tartottam t?le, hogy a f?tése nem lesz elég, de kellemesen csalódtam. Ez a forrógázos megoldás tényleg megfelel? melegr?l gondoskodik, és az ülés szövete nem t?nik kellemetlenül hidegnek télen sem (utcán áll).

Lefóliáztattam és váltózárat rakattam bele (az elmúlt 4 autómnak betörték az üvegét, hogy kivegyenek valami semmit sem ér? szarságot). A fólia jól néz ki, talán véd is, de er?sen karcolódik belül.

Azóta is vezetgetem a kategóriatársait, és már kicsit kevésnek látom a teljesítményt. Ugyanakkor valami oka csak kell legyen, hogy az Avensis vagy a Mondeo nem áll oda a tesztpályára, hogy az Accord 18 rekordját felszámolja. A számok alapján pedig megtehetnék. Összefoglalóan úgy vélem, hogy ez egy nagyon korszer?, kiválóan összerakott autó, semlegesítheti a dízel ellenérzéseket, és a térképr?l is le lehet vele utazni 180-nal. Én f?leg 140-nel vagy 160-nal megyek vele, így gyorsan haladok átlag 6.5 literrel.

Egy tet?ablak hiányzik nekem egyedül, ami viszont egy 2M-val drágább felszereltség? változatban van csak meg. Kaptam volna persze mást is az árkülönbözetért, de csak erre lett volna szükségem, és az a felár nekem sok lett volna.

Hibalista

- Nem volt meghibásodás. Fékbetéteket cseréltem el?l és hátul, valamint viszonylag sok fényszóróizzót.

Ide hordtam szervizbe

Honda Flick, Gy?r

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 82000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic Következő autója? Honda Accord, majd 2 év múlva, és az is dízel lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 2002 (2002 - 2005)

További ítéletek (217 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)