Barátságos rabszolga
Szöveges ítélet
Rosszat tényleg nem tudok mondani, jószívvel ajánlom ezt a típust. Lehet, hogy nem ez a legjobb autó a világon, de ez annyira relatív. (Melyik a szebb? A barna, a fekete, v. a szőke? Nem ettől szép a világ?) Ez a többedik Hondám (86-os Accord, 96-os Civic 1,5) Volt pár kilengésem (Renault 11 1.6D, Ford Fiesta 1.8D, Mitsubishi Lancer 1.5 GlX), ill. apám szigorúan "német fun", ezért azt hiszem kaptam egy kis összehasonlító betekintést verdákból. Apámnak több WV-je volt, ill egy Mercedes Vianó 1.7D-je van most. Ahogy a német autógyártás görcsös kínlódását látom, hogy bebizonyítsa: miénk a legjobb! Csak azt nem értem akkor miért nem ők vezetik a megbízhatósági statisztikát, ill. ha megkérdezek egy német autó büszke tulajdonosát, hogy miért szereti, 100-ból 98 egyöntetűen miért mondja azt: "mégis csak egy német autó, tudod mi van?" De én nem tudom, és csak nézek bután, nem értem miről beszél, amikor az autószerelő haverom azt mondja, hogy a német autóipar tartja el őket! Egyszer a Civicem nem indult el takarítás után, csak köszörült. A haver teljesen ki volt bukva, Ő ilyet még nem látott, fogalma sincs, mi lehet a baj? Kiderült, hogy a porszívóval véletlen elkapcsoltam a titkos kapcsolót. Klik, és láss csodát, az autó "shafi". Összegezve: soha nem tartottam a japó autókat semmire, amíg nem vettem egyszer-kétszer valamilyen más autónak gúnyolt hulladékot, meg nézem sajnálkozva, ahogy apám ingét-gatyáját költi a német autók "megbízhatóságára". Távol áll tőlem a japó mentalitás, de ha a karórám, a tévém, a kamerám japó, és elégedett vagyok velük, akkor miért épp az autóik lennének szarok? Engem meggyőztek, mindegy milyen japó típust veszel, lehet, hogy nem a leggyorsabb, lehet, hogy nem a legnagyobb, lehet, hogy nem presztis, de tuti, hogy a legmegbízhatóbbat választod!
Hibalista
- kb. 60000 km-nél első stabilizátor gumipogácsák, és az ún. kutyacsontok cserére szorultak. Igazábol csak kopogot, mintha szét akarna esni, valójában nem éreztem semmi rendellenes mozgást az autón. (Valószínű az autó Európába készült elsősorban) Ez a költség kb. 50000.- Ft-omba került anyaggal, mindennel együtt. Még azt hiszem 3-szor kiégett az első égő, azokat magam cseréltem. Más semmi. (Soha nem viszem márkaszervízbe, hanem SZAKSZERVÍZBE! Mert ott tuti kijavítanak mindent, tuti, hogy azt tesznek bele, amit mondanak. Régi, nagyon jól működő kapcsolat! Nem kóklerek, nem kúrnak át, mint az márkaszervízekbe szokás! Szarok a garanciára! Ez a sokadik japó autóm és, már egy égő kiégését is komoly hibának lehet minősíteni!) Szóval ez a "kutyacsontosdi" komolyan elgondolkodtatóba elytett, hogy írjak-e az anyacég honlapjára, hogy szedjék már össze magukat!
Ide hordtam szervizbe
1221 Bp. Muhi u. 2. MOTOREX Magyar Tamás 06-30-9601-086
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 47500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Civic 1.5 | Következő autója? | Ha veszek, csak japó jöhet szóba, vagy távolkeleti! |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
