ATS-nincs kompromisszum
Szöveges ítélet
Mint utólag bebizonyosodott, a Type-S felszereltség volt a 7. generációs Accord legjobb válaszása. Később jött a 2.2 dízel ami motort illetően nem sikerült rosszul de azert lényeges különbségek vannak. A ráncfelvarrás előtti modellek közül ez volt legjobban felszerelve az áráért: félbőr belső, két zónás digit klíma, 6 hangszóró az Exeutive 8 hangszórója helyett ami gyorsan pótolható volt mert a hely ki volt alakítva csak hangszórót nem tettek bele, stb. Na és persze a 2.4-es motor manuális váltóval ami képes 8 litert fogyasztani normális használat mellett, természetesen nem a Pesti dugóban araszolva.
Teljesítménypadon mérve az autó 200 lóerőt hoz a gyárilag 190-nek megadottal ellentétben, mindenféle beavatkozás nélkül. Itt a Honda jól teljesített. Nem sportautó, aki ezt keresi benne nem ért hozzá. A Type-S csak felszereltségi szintet jelez. És nem a 6. gen Type-R utódja. Az a japán belpiacos Accord EURO-R, 2.0 literes 220 lóerős motorral.
Ez egy kényelmes, kellően erős limuzin. Hosszabb utazásra kiváló, tökéletes tempomattal. Anyagminőségben jobb mint a 2007-es Passat 10 millióért. Onnan tudom hogy az Accordal mentem el tesztvezetni. Persze sose cserélném le egy Pasatra. Meghívott vendég voltam. Mikor beültem a Passatba meglepődtem. A 4 éves autóm jobb minőségű mint a híres új VW.
Vissza az Accordra. Hogy közel 100 ezer kilométernél zörög-e benne valami? Nem zörög jobban mint eddig. Egy kicsi roszogás hallható néha az A oszlop felől. És ennyi. A vélemények itt megoszlanak, valakinek több minden zörög benne, van akinek ennyi sem. Szerintem az összeszerelés is minőségi, Suzukában készül.
Formavilágról nem kell különösebben beszélni, gyönyörűen siekrült. Olyannyira jól, hogy nem is lehet belőle jobbat kihozni. Most érkezett meg a 8.gen Accord. Nem csúnya. De nem egy 7.gen. Ennek ellenére valószínű cserélek, ha megjelenik az új Type-S.
Rengetegszer bebizonyosodott hogy legjobb a kategóriájában ill. ár-érték arányban. Nem lesz könnyű megválni tőle.
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi. Egyedül gyári visszahívás miatt a csomagtartó tér burkolat mögötti elektromos vezetékek szigetelési állapotának ellen?rzése volt márkaszervízben. E miatt volt vezeték csere egy szakaszon. Ugyan nem volt hibás a cserélt darab, de ki kellett cserélni.
-
- Kuplung közel 100 ezer km-nél. Valószínű a kinyomócsapágy van halálon. Sajnos a kuplung a gyenge pontja. Teljesítményhez képest alulméretezett szerkezet.
Ide hordtam szervizbe
Honda Flick
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 95000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Accord | Következő autója? | Legend, 8.gen ATS, esetleg EVO IX |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
