Honda Motorsport
Szöveges ítélet
Haaat igen.sokáig gondolkoztam mijen kocsit vegyek, turbo Kupé-t akkartam mert azt gondoltam hogy nem ferek bele mas-ba hiszen 195 cm-vel nem vehetk egy kis autot. Kiprobaltam sok kocsit de miutan bele ultem es kiprobaltam a type-r t azonnal vittem. Az a erzes ahogy 6ezernel bele présel a kocsi a recaro ulés-be nincs jobb. Mintha turbo lenne benne, valtaskor meg ojan hangot ad ki mint a lefúvo szelep a turbó motroknál.Hihetetlen. Eibach sport rugoval vetem igy a kocsi nagyon kemeny de a kisseb uthibákat jol viseli.Enkei 17 felni van rajta evo 8-ból.1330 kg önsúj, ijet kategoriá-ban nem találsz. 4ezer fordulatig a kocsi ojan mint a bárany, csendes kulturált 10allati fogyaztás, ha túl vagy a negyezeren orbitális hang jon elő,s ez csak 6ezernél fokozódik a v-tec rendszer miat.A váltó kifogástalan. szinte maga ugrik be a következő fokozatba.nekem nagyon bejött
Hibalista
- semmi :)
- Meg nem kellet
- amugy csak a kötelező szerviz volt
- 2db ekszíj+görgők 68500ft
- Fékek elöl hatul 30000ft
- de ha anglia-ból hozatod akkor ennek a felével szamolhatsz
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 118900 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | szar | Következő autója? | audi r8, Skyline r34 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
