Ezüst nyíl England
Szöveges ítélet
Talán nem túl objektív a géppel megtett eddigi 20000km de elkezdem írni életünket együtt. Sokat nem tudok a múltjáról de gondos német gazdája volt.
Szervízkönyves. Bejegyzett csere intervallumok. Minden gyári még. Fényes csavarok,hővédő lemez, eredeti honda akku.Hibátlan elektromos rendszer, minden működik,nem lötyög, nem recseg. Az autót drágán vettem de nem véletlenül.Tudta a kereskedő miért kér ennyit.
Szépnek látom így 17 éves korában is. Ritka 5 ajtós változat. Elektromos napfénytető, klíma, tolató radar.
Menet tulajdonságok: 1,8 Vtec. Kicsit nyomatékszegény és ha nincs is turbó(ami nagyon hiányzik) valamelyest kárpótol a vtec érzés. 136ló de ez abszolút relatív,mert a 75 lovas pdtdi lupom az sokkal dinamikusabb volt.
Az emelkedőket nem is szereti.
Tökéletes automata váltó kihasználaltlan tiptroniccal.Jó rugózás, kényelem.
Fogyasztás: Na ez a legnagyobb bajom. Sokallom az átlag 10-et. Autópályán 130-140 körül szeret menni.Igaz főleg helyben használom.Olajat nem csipegeti.Cserekor még aranysárga volt.
Folyt köv...
Hibalista
- 2 év és 114eKm alatt nálam az első tárcsák bár a vastagságuk még megvolt én mégis kicseréltettem az enyhe kormány rázkódás miatt.Meg persze a betéteket is. - 2 lengőkar(kutyacsont)elöl - Egyébként minden még gyári.Ill.a légzsákvezérlő ami megvételkor is rossz volt.
Ide hordtam szervizbe
Helyi hondás fickó.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 97000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | civic 6.gen | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
