Egyet fizet, hármat kap
Szöveges ítélet
Ez egyszerre egy sport autó, családi autó és öltöny-nyakkend? kiegészít?.
Nagyon szeretem ezt az autót, gyönyör?en zenél a motorja az autópályán, ahol 150 km/h felett kezdi magát igazán otthon érezni. Sokoldalú: ezzel járok télen sielni, nyáron hegyibringázni, minden belefér. Sportos (motor, felfüggesztés) és egyben öltönyös, nyakkend?s megjelenéshez is megy. Nem az irigység beszél bel?lem, de a 98-02 széria nekem jobban tetszik mint az új Accord, persze amikor oda kerül a sor, szívesen beülök majd az újba...
Egy másik hozzászóló említette ezt, és én is kicsit furcsállom, hogy ebben a kocsiban (mivel Executive modellr?l van szó, a legnagyobb motorral) miért nem volt benne alapban a b?r. Ezzel együtt nem bánom a szövetet, mert (és ezt is olvastam valahol + meg is tapasztaltam) a szövet jobban tart oldalirányban.
A Bose hifi hihetetlenül jól szól!
Csak jót tudok mondani err?l az autóról. Az el?z? autóim mind céges autók voltak (Opel Astra, VW Golf, VW Bora) ezekkel egy lapon sem lehet említeni egy Hondát. A saját pénzemet kizárólag Honda verdába teszem!!!
Hibalista
- Jobb els? féktárcsát kellett beszabályozni 70 ezer kilométer után (nem tudom, hogy mi okozta a problémát), ez 20 ezer forintba került.
-
- Már két garnitúra ködfényszórón túl vagyok, gondolom a 200 feletti tempónál a felvert kövek törik össze ?ket. Egy garnitúra 80 ezer forint.
Ide hordtam szervizbe
HONDA Szabó Csepel, HONDA Szabó 16. kerület
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 64000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | VW Bora | Következő autója? | HONDA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
