Boldogság, gyere haza
Szöveges ítélet
Hát nem a szépségével fogott meg. Volt már egy hondám el?tte (Civic esi) és azt is nagyon szerettem, úgyhogy gondoltam, biztos nem nyúlok mellé. És tényleg. Megszerettem, hogy nem min?ségérzet van benne, hanem valódi min?ség, nem csilivili, de nem is rusnya, s?t... egy id? múlva tényleg szépnek láttam. Nem Ferrari vagy Porsche, de megy rendesen. 147 lóer? nem kevés, de nem is aszfaltszaggató teljesítmény, szóval az akkori kétliteres középkategóriások legjobbjai közé tartozik. Mindig morfondíroztam, hogy átülnék-e egy 320i-be vagy egy A4 1.8T-be, de nem. És nem csak az árkülönbség miatt.
Akkoriban rengeteget ingáztam Bécs-Budapest viszonylaton, szóval temérdek unalmas autópályakilométert teljesített, szólt a Bose hifi (gyári), kellemes volt a klíma, és ha siettem, nem el?zött meg senki. Minden reggel jó érzés volt odamenni hozzá, és ez volt az utolsó olyan autóm, amivel szivesen tettem kerül?t egy kis kanyargás miatt. (Egerbe menet Gyöngyösnél le a 24-esre, tet?ablak kinyit, és élvezem, hogy vezetek.)
Lovasi olyasmit énekel mostanában, hogy onnan tudod, hogy boldog vagy, hogy nincs senki, akinek a helyében lennél. Én meg onnan tudom, hogy ez volt a legjobb kocsim, mert semmibe nem ültem volna át bel?le. (Én, aki állandóan autót vennék) Sajnos céges volt és nem adták el nekem, mikor eljöttem, inkább odaadták egy kis köcsögnek, az meg összetörte.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
royal vagy valami ilyesmi. csak a folyadékokat csereberélték benne, úgyhogy nincs véleményem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 900 2.0 SE | Következő autója? | Egy vitarát vettem a csajomnak |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
