Báránybőrbe bújt Farkas!
Szöveges ítélet
Ezt au autót csak imádni lehet. Nagyon jól fekszik a kanyarban, jól gyorsul, a váltó igazi műremek rövid és pontos váltó. A 2.2-es 212 lóerős motor valósággal harapja az aszfaltot. Igaz már 10 éves, de nincs túl sok ellenfele. Nyáron egy Golf V GTI akart velem gyorsulni. Az illető egyedül űlt az autójában és átszólt hogy gyorsuljunk egyet. Mi hárman ültünk az autóban három utazótáska és 8 karton ásványvíz társaságában, ráadásul akkor is már közel 155 000 Km volt a kocsiban. A lényeg az hogy a Golf V GTI szépen lemaradt. Egy 2007-es GTI-től többet várna az ember. De hogy őszinte legyek utolért amikor a piros lámpa megfogott és lehagyott, mert fékezés nélkül áthajtott a piros lámpán. No comment.
Hibalista
- Szelepfedél tömítés 118000 km-nél kb 8000 Ft-os összeg.
Ide hordtam szervizbe
Honda Szallerbeck. Nevetségessen drága szervíz. Az első szervíz 65000 Ft. Olajcsere+olaj+olajszűrő+pollenszűrő+levegőszűrő=28000 Ft + 1óra munkadíj. Az ilyen munkáért csak egy órányi munkadíjjat lehet elkérni. Tudom, mert én is márkaszervízben dolgozom. A lényeg olajcsere munkadíja 65000 Ft -28000Ft = 37000 Ft.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Honda Szabó Csepel Bp. XXI-ik kerület Kossuth Lajos utca 21. Nagyon jó csapat. Mindenkinek akinek Hondája van csak ajánlani tudom. Sőt aki most készül autót venni és egy megbízható, precíz szervízt keres az csakis ide jöjjön. Amint beléptem megkínáltak teával. Ha úgy gondoltam nézhettem hogyan szerelik az autómat. Az olajcsere és a szervíz sokkal olcsóbb, mint az előző szervízben és megbízhatóbb.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 162875 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | Még nem tervezem lecserélni, de ha eljön az ideje akkor feltétlenűl Honda. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
