Majd 100.000km után is imádom
Szöveges ítélet
2006 augusztusában vettük a kocsit rendkívül jó állapotban. 10éves 101000km-el nagyon baráti volt sok extrával. Teljes bőr belső, sport futomű + ültetés, 17 colos O.Z. alufelnik, teljes sportkipufogó rendszer. Jó vétel volt én nagyon szeretem.
Eddig nem volt japán autónk, de nagyon meg vagyunk vele elégedve. Nem sokat kellett eddig szervizelni és az se volt sok csak a szokásos kötelezők. Most jön majd a nagy szerviz vezérmű stb......
A vezetési élmény semmihez se hasonlítható. Az első előzésemnél ért a legnagyobb meglepetés amikor 3ba váltottam és odaléptem neki meglepődtem mert nagyon megindult. Alsó tartományban sem rossz lehet vele 5-be is előzgetni, de 4000 fölött van ereje igazán.
Rettentő kényelmes, a bőrbe nem izzadok bele. A motor gyorsan bemelegszik és nagyon jó a fűtése ezért hamar be lehet fűteni az utasteret.
A futóműve nagyon feszes. Olyan kanyarokat be lehet venni gond nélkül amit el se lehet hinni. De a 17-es felni miatt a nyomvályúkba fogni kell a kormányt különben lemegyek az útról.
Télen 15 colos felnivel ballonos gumikkal jó az úton de a ballonos gumi miatt nyúlik a kanyarba az egész. Szörnyű.
2007 őszén vettem bele egy HID Xenon szettet. Egyszerűen hitetlen a különbség a halogén izzóhoz képest.
2009 januárjában kaptak az első ülések ülésfűtést ami csodálatos és nagyon jól bevált érdemes rá beruházni.
Valamint 2008nyarán még felkerült a Remus dob helyére egy nyitott végdob amitől igen hangos lett, de nagyon jó is lett a hangja emellett.
Valamint lecseréltem a hűtőrácsot jel nélkülire :)
2010. 05. 30.
Már majd 100.000km-t bele vezettem, de még mindig imádom. Azóta se volt vele semmi komoly baj és nem hagyott ott sehol egyszerűen bomba biztos a motorja. Meglepő módon nem jöttek elő a tipikus sárvédő ív vagy küszöb rohadások pedig a bal oldala törve volt az előző tulajnál, de ezek szerint minőségi munkát végeztek.
Hibalista
- Egyedi kipufogórendszer miatt kiszakadt egy flexibilis cső. - Első stabilizátor szilentek 3x, mert minden szerelő úgy megtépte a csavarokat hogy szétnyíródtak a gumiszilentek. - Szelepfedél tömítés 2x. Hátsó fékbetét. - Volt egy nagy szerviz 126.000km-nél cseréltek minden szűrőt olajat, szíjakat, feszítőgörgőket. Majd 130.000 kuplung szett csere. - A motorháztetőn volt egy nagy rohadás és az első lökhárító is tiszta kőfelverődéssel volt tele meg voltak rajta kis lyukak a rendszámtábla miatt. Meg lett csinálva mind a kettő és le lettek festve. - 185.000km-nél hátsó féknyergek,betétek, tárcsák cserélve. Féknyereg be volt rohadva teljesen a fékerő azóta sokszorosára nőtt és a kézifékem is fog rendesen. - Mostanában a kötelező olajcseréken kívül semmit nem kellett cserélni. - - Módosítva: 2010. 05. 30.
Ide hordtam szervizbe
Bavaria autószervíz - Makó
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Rozsnyai autószervíz - Makó
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 101000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | R19 | Következő autója? | Honda,Toyota |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
