Családi kényelem és megbízhatóság.
Szöveges ítélet
Szegény a szabadban áll 10 éve és rozsdásódik meg porosodik. De vaxolás után veri a környék újabb autóit megjelenésben, formája szerintem tökéletes.
Enyém fakormányos, tulajdonképpen emiatt vettem meg a kocsit egy nagyobb túrateszt után, ami a fogyasztásra koncentrált(vidék 8 ha nem nyomom, város 10 liter/100km) Kellett 4 ajtós ezért vettem, kényelmes és nyomatékos terhelve és szerpentinen is kiváló, nem kell nagy fordulat.
A lukak és rozsda megjelent persze már, de motorikusan elnyűhetetlen, váltója és kuplungja olyan mint újkorában szerintem, lengéscsillapító eredeti és jó még. Belső tere 10 éve nem öregedett, szép és ízléses. Minden működik a kocsin, de tavaly óta a klímahűtője ereszt.
Tetőablaka a mindenem, a legjobb találmány a világon. Olajat nem eszik a motor, fantasztikus megbízható. Vidéki nagy utakra való gép, de bevásárolni járni vele is ideális. Fordulóköre kicsit nagyobb az átlagosnál.
Volt egy Mazdám, ott ennyi idő alatt már volt kumplungcsere, váltószimmering-hiba miatt váltó javítás, lengéscsill. csere.
Furcsának találom, hogy 2 milkót adnak ki fiatal Suzukiért pl, inkább ilyet vegyenek 400 ezerért, még hátul is szuperkényelmes.
Hibalista
- Téli fagyban kilincs eltört (bontó 4e kompletten, házi csere), a tél és a magyar utak tönkreteszi a gömbfejeket. Csak a kopó alkatrészeket kell cserélni, más nem romlott el rajta. Hűtő csere volt, és még kumplungszervó munkahenger. Cseréltem még bal oldali ajtózsanérokat egy bontóból (jobbkormányos gépből származott)
Ide hordtam szervizbe
A közelben szerelték és dicsérgették mindig (más autót is dicsérnek?)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 180000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 626 GT kétajtós 150 LE | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
