A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Honda » Accord (1993-1998)

Accord 2.0 I ES 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ábrándozni ér!

Szöveges ítélet

Üdv!

Nos, ez egy hosszú sztori, de egy 94-es Corollám volt a "nagyvas" előtt. Hozzátenném, hogy imádtam. Kicsit ugyan megszeppent a nagyobb emelkedőktől, de jó kis gép volt....

Aztán egy időre feleslegessé vált és jött egy haver aki lenullázta a kocsiját egy jobbkezes kereszteződésben, se pénze se kocsija mi a ... legyen, hát eladtam neki, elment a Toyota.

Végül eljött a nap amikor újra saját kocsira lett szűkség. Hosszas fejtörés, számolgatás és elméletgyártás után úgy döntöttem, mivel hosszú távú utazáshoz kell kocsi, hát legyen viszonylag tágas és erős is egyszerre.
A keret 1 millió körül volt, ebbe kényelmesen belefért az Audi 100/korai A6, Toyota Carina illetve a Honda Accord. Az Audi a 2.5 TDI-vel már elég erős is lett volna, miközben a fogyasztása is tűrhető, de még a képek láttán is sírógörcsöt kaptam a hirdetéseken. A Toyota 2.0 LPG-vel már opció volt, de nem tehetek róla, a Honda szerintem klasszisokkal szebb kívül-belül... nyert az Accord.

ABS (már amikor üzemel), légkondi(előkészítés :) ), 2 lufi, napfénytető, elektromos ez-az amaz, fűthető tükrök... felszereltségre komolyabb panasz nem lehet. Mondjuk a hátsó fejtámlák hiánya azért szerintem fura, de annyi baj legyen.

Belső tér nem rossz. Bár az órák azért tagadhatatlanul 90-es évek eleje, de az összkép mégis kellemes, jó beleülni. Széles középkonzol, könyökölő helyett a tárolórekesz fedelén lehet támaszkodni, de legalább jó hely a telefonnak a peremes kialakítású fedél. Ja hát a fahatású műanyag a középkonzolban... elsőre nagyon gáz, de megszokható.

Menni megy, bár nem sportkocsi, (131 le, 170Nm) de a 160 km-es szokásos útvonalon 15-30 percet gyorsult a szintidő versenyzői hajlamok nélkül. Még 10 éves LPG szettel is.
Nem mellékes, hogy a nehéz (1315kg a száraz tömege + gázszett + 4 utas + csomagok, tehát min. 1800 kg-os)kocsi 80% országút 20% város fogyasztása 10 l LPG/100 km. Ez kb 6,5-7 l-es benzin fogyasztás árban. Nem rossz szerintem.

Futómű szerintem zseniális, elől kettős kereszt-lengőkaros hátul multilink. Jelezném, hogy ez durva, az új GS 430 is ilyen konstrukcióval jött ki... nem mcpherson az tuti :) Viszont sajnos fogy is szépen a kiváló útjainkon, dehát az idő vasfoga és a magyar-aszfalt kombinációja már csak ilyen.
Viszont amikor hajnalban hazafelé egy vaddisznócsaládot kellett kb 110-zel haladva kiszlalomozni, minden maceráját megbocsátod neki. Arra megy amerre akarod, sőt amerre csak gondolod.

Fék elmegy. Négy tárcsa, tehát fog.

Helykínálat jó. Négy fő maximális kényelemben utazhat, és sosem kell még illemből sem megkérdezni hogy: Előrébb menjek, elférsz? :D

Külön meg kell említsem, hogy a 15 éves papír-membrános hangszórók (4 db) egy ébkézláb fejegységgel párosítva megdöbbentően kellemes hangzást produkálnak.

Szervizelni viszont kell. A magam részéről a 450-es beszerár mellett úgy vagyok vele, hogy belefér, bár bosszantó hogy gyakorlatilag mindíg van valami. A váltó-kuplung duótól meg rettegek, előbb utóbb cserés lesz, mert hajlamos harapni a 3-ast...

Összegezve egy vagány, de törődést igénylő japó gép előnyökkel és hátrányokkal, nekem nagyon bejön.

Hibalista

- Hmmmm elég sok minden... - - - elosztófedél (passz mennyi volt kb 10 és 20 e Ft-ra tippelek) - - gyújtókábel szett (12 000 - 45 000 Ft-ig lehet kapni) - - ABS jeladó szenzor eddíg nem volt csere - - jobb hátsó ablakemelő mechanika (3000 HUF-ért javítva) - - hűtőnél valami csőhöz hozzáért valami és a folyamatos rezonanciától egyszer csak kilyukadt, hűtővíz elfolyott, de még pont haza tudtam sunnyogni (16 000 Ft volt a javítás) - - vezérlés műanyag burkolata cafatokban volt (horror árban kb 25 000 Ft fél kiló műanyagért, bontóban természetesen nem találtam) - - légkondi egy cső lyukadása miatt üzemképtelen - - leömlő kb 5 helyen volt repedt (bontóból 20 000 HUF) - - jobb oldali oldalvillogó kijár... sebaj szépen tartja a csatlakozó (2 500 HUF lesz) - - ilyen-olyan tömítések, futómű-elemek...

Ide hordtam szervizbe

Ide is oda is, még keresem az igazit. Sajnos eddíg ugye a jól-gyorsan-olcsón trióból max kettőt tudtam egyidőben érzékelni.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 197000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Corolla 1.3 xli '94 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Honda Accord 1993

További ítéletek (50 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)