Stabil japán technika
Szöveges ítélet
Mikor az eladó felnyitotta a motorháztet?t,rögtön beleszerettem!Elég régóta csak japán tecnikát szerelek csak nem autókat hanem motorokat.Ezen rögtön látszott hogy hasonlóan gondolkodnak a tervez?i mint a motorkerékpár tervez?k,tehát tökéletes.Az els? jó benyomást (érdekes módon) nem a motor ereje ,hanem a rendkívül jó úttartás,rugózás és kormánygeometria tette rám!Az összes elektromos kütyü mükszik rajta,ami egy ennyi id?s gépt?l nem megszokott!Amit szétszedtem rajta annak nagy részét sikerült renbetenni,nem kellet másikat venni pl. a fék.Az ABS kifogott rajtam,azt nem sikerült megjavítani.Nem sok tapasztalatom van vele,nem régóta járok vele,de ez elég volt ahhoz hogy az egész család beleszeressen!Negatívum a nagy fordulási sugár,ez néha zavaró.A motor gyári beállításokkal tulságosan lomha és sokat fogyaszt.A váltó áttételezése rövid(szerintem) 140-nél már eléggé üvölt.Érdemes azel?gyujtást kicsit ráhúzni,akkor sokkal rugalmasabb és jobban gyorsul.A gumialkatrészek elég jó min?ségüek,nem kellett rajta fékcsövet ,szilentblokkot és gömbfejet cserélni.A lengéscsillapítók is gyáriak ami nem kis dolog!Ez az autó megel?zte a korát nem lehet egy lapon említeni egy akár sokkal újabb német vagy egyéb csodával!A márkát bárkinek ajánlom aki jót akar magának,nem fog benne csalódni!
Hibalista
- generátor javítás 20000,kipuffogó csere 15000,klima kompresszor 3500,ABS sajnos nem sikerült megjavítani,hátsó lámpa beázott és elrohadtak a foglalatok,a szervó hidrócs? szivárog.
Ide hordtam szervizbe
magam javítom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 244000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | astra 1.4 99´ | Következő autója? | talán egy újabb accord |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
