Sport vagy Kombi?
Szöveges ítélet
Rendkívül kényelmes még hátul is, bár beszálni már annyira nem. Egyszerű 2000cm3 106 lóerős szívómotor, de Hondához méltóan nem félt az ember kipörgetni 6000-es fordulatig. A baj csak az, hogy ilyenkor megissza az árvák könnyét is...
Bár nem túl nagy a csomagtartó, de egy tavaszi nagybevásárlást bőven bele lehetett rakni. A kormánya elég laza volt, gyéren lehetett érezni az utat, de miután hozzászokott az ember kifelyezetten előnyös volt. Mivel a kocsi elég széles, nagyon jó volt vele kanyarodni, bár nem nagyon szabadott pakolni a műszerfalra. önmagában nagyon jó autó, érdekes kinézettel.
Hibalista
- Hát sajnos hosszú a lista, de törött autónál nem csoda. volt hűtőcsere, féltengelycsukló 2x(olcsót vettünk, megbántuk), meglepő módon műszerfalvilágítás, és sajnos eltömődtek az esővízelvezetők ami elég kínos. hozzáteszem, ezek az utóbbi 2 évben 180ezer kilóméter után.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda B2200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
