A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Geo » Metro

1.0 FXi --> GTi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Geo metro, avagy majdnem Suzuki, de mégsem...

Szöveges ítélet

Szóval a kocsi nagyon megbízható, ugyan nem egy gepárd, de a kategóriájában (Itt a gyorsulási versenyeket értem) elég jó eredményeket tud elérni.
Amiket cseréltem:
- Szörnyű amerikai lengéscsillapítók, amik olyanok voltak, mintha nem is lettek volna. Megállás után hintázott a kocsi, meg ilyenek,
- Első üléseket a swift GTi üléseire cseréltem, mert az mégiscsak jobban tartja az ember hátát,
- Kormány csere,
- Komplett fék csere. Elöl 1,3 swift, hátul meg GTi tárcsa,
- Ide már a felniket is cserélni kell, mert a gyári csak 12"-os,

Ezen kívül még kapott pár toronymerevítőt, és egy-két optikai kiegészítőt.

Szóval, ha az ember nem tuningolni akarja, akkor egy elnyűhetetlen autó, ami tényleg sohasem hagyja cserben az embert!!!! (És ez nem vicc, 14 év alatt 2* nem indult reggel, mindkétszer az akkumulátor adta meg magát)


A kocsinak tavasszal kicseréltük a szívét! (Nem volt egyszerű lepapírozni)
Most egy 1,3 DOHC 16V moci dorombol odabent, és ezzel ez lett Magyarország leggyorsabb geo metrója. (Én itthon másik ilyenről nem tudok)
Két személlyem a 100-as sprintet 8,8 másodperc alatt teljesíti (G-tech Pro, és Mr. Dyno-val mérve), és az 1/4ed mérföldet 16,081 altt futotta Tökölön.
Végsebesség GPS-el 197km/h, de ez óra szerint 215 feltt van egy picivel.
Ja, és a chip miatt 8700-as fordulaton van a shift point.



Hibalista

- Igazából nem sok olyan dolgot tudok mondani, ami a meghibásodás miatt lett kicserélve a kocsin. Talán a kuplungszet, de abban 148e km volt már, és az majdnem 100%-ban Bp.-en került bele.
-

Ide hordtam szervizbe

Nem hordtam szakszervizbe, mert az elején még nem értettek hozzá (amikor nem volt még itthon annyira sok swift), aztán meg már nem próbálkoztam.
Egy barátom szervizeli, akihez ha kell, akkor éjszaka is beállíthatok.



Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Trabant 601 Következő autója? Vagy Swift GTi, vagy valami Honda. De mindenképpen japán!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Geo Metro

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)