A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Gaz » Volga M24 (1970-1992)

Volga M24 M24 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagy dög

Szöveges ítélet

Vállalati kocsi volt, még a szocialista állami vállalati korban. Természetesen külön sof?r is volt hozzá rendszeresítve, de más is beleülhetett (mármint a vezet?ülésbe, bár nem s?r?n). De térjünk át az autóra!
Olyan dolgokat és fogalmakat, amir?l a mai autós újságírók írnak, hogy gyorsulás, stabilitás, kanyarvétel, oldaltartás, fékhatás, extrák(?) stb. stb. ne is keressünk. Ezek hülyeségek. Ennek a kocsinak két el?nye van: 1: kényelem. Döbbenetes méret? hely van elöl is, hátul is. Az anyósülést ködös id?ben nem látni. Bármerre lehet nyújtózkodni, helyezkedni, újságot olvasni, stb. 2. a világból kimegy, ha nem hajtjuk. 90-100-120 között használtuk, semmi pörgetés, kihuzatásról szó sem lehet, az ilyen kísérletekre egyébként is ronda dübörg? hanggal jelzi, hogy utálja. Miután nem gyorsulunk, nem hajtjuk, (úgyse hagyja), id?ben fékezünk, a kanyarok el?tt lassítunk, mert úgyis csikorognak a gumik, a bevezet?ben említett fogalmak hiányát kevéssé érezzük, és viszonylag stresszmentes vezetéssel, viszonylag gondtalanul autózhatunk. Kellemes ringással siklunk az úton, a nagy dög úthibákra alig reagál - imádnivaló feeling. Persze a hatalmas motor az eredeti porlasztóval egy benzintemet?, 13,5-14 literes fogyival, de van megoldás! A kollega 120-as Skoda karbiját tette rá, így a fogyasztása visszaesett 10 literre, úgy, hogy ebb?l semmit nem lehetett érezni! Megmaradt az észveszt? gyorsulása, maradt a végsebesség, 140 km/ó (persze hogy kipróbáltuk). Szóval se nem romlott, se nem javult. (Javult viszont a sof?r anyagi helyzete, mert továbbra is az eredeti Volga-normával számolta el az utakat.)
Aztán hátulról kapott egy nagy pofont. Szépen rendbehozták, de a f?nöknek így már nem volt az igazi, eladtuk. Egy orosz tiszt vette meg a kivonulás örömére (Volgával ment haza), szóval hazakerült.

Hibalista

- Apróságokat a TMK m?hely megoldotta. Útközben egyszer ledobta az ékszíjat. A hátulja fogott egy buszt, de err?l nem tehet.

Ide hordtam szervizbe

Afit-szervíz

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

gyári TMK m?hely

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1983
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Lada kombi Következő autója? Samara 1500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gaz Volga M24 1970

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)