A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Gaz » Volga M24 (1970-1992)

Volga M24 2,4 L4 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hadd zúgjon csak, az a dolga

Szöveges ítélet

Páratlan rugózás és kényelem. Halk és nyomatékos motor. Fogyasztás nem gyenge. 8-20liter között. Indulni mindig indul es mindig azonnal. Télen lemerült akkumulátorral 3 kurblifordítás után beindult. Belül nagyon hangulatos, páratlan élmény. Ágyrugós ülések, melyeket vízszintbe lehet hajtani alkalomadtán. :) A műszercsoport, a rádióval egyetemben zölden fénylik az éjszakában. Szervókormány nélkül is könnyű kormányozni és a 4 dobfék ellenére sem jelent nehézséget állóra fékezni a másfél tonnát. A vákuumrásegítés sokat dob a latba. Abban azért nem vagyok biztos, hogy ez a fékrendszer a 8 hengeres változathoz is elegendő volt. A féknél csak a kuplung volt vajabb, ami szintúgy hidraulikus. A váltója határozott és pontos. Véleményem szerint nagyon eltalálták a típust. A későbbi 2410 belsőtere sokat romlott a felhasznált anyagok miatt, de az űlések annál is nagyon kényelmesek és puha szövetűek. A futómű sokat tűr, úttalan utakra született, rendszeres zsírzással örökéletű. Ha lesz hely tárolni, újra vásorolni fogok egyet. Az automata biztosító egy érdekes pont. Nem rossz ötlet, de kicsit keveslem, hogy csak 4 került az autóba. A 2410-ben ezt már kb az 5x-ösére növelték, igaz azok már nem automaták. Hátsóablakfütés ventillátorral, az utastér levegőjének keringetésével. :) Elektromos antenna, ami 30 év után is működik, kellő ápolással persze. Elnyűhetetlen konstrukció. Ha mégis szétmállanna, van minden fillérekért hozzá. Karosszériáról pár szót... Küszöbök rohadnak, meg a hátsó kerékjárati ívek. A taposólemezen is akadt lyuk, de nem tragikus a javítás. Egyszerű felépítésű.

Hibalista

- Ízzó kiégett, gumi kidurrant. Nem sokkal több.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1975
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? 1980 Mercedes-Benz 200 Automatic
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Gaz Volga M24 1970

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)