Málé utód
Szöveges ítélet
Gyakorló volgásként bekönyörögtem magam a 3 darabos szlovák 3110 állomány egyikébe valamikor 2008 okt. elején a bardejovi találkozó alkalmával. Maga a vezetési élmény kb 90 kilométerről és nagyjából háromnegyed óráról szól. Ezért nem tudok az üzemeltetésről semmit mondani, viszont vak márkahűségből a legjobbat adom neki ott is ahol nem kéne hozzászólnom.
Tudni kell róla, hogy 110 lóerős Andoria dízel motorral van szerelve. Hétköznapi gépként ugyancsak egy VW motoros 2.5D jószággal járok kb egy idősek. Viszont a 40LE különbség megmutatja magát az 1000 fordultban leledző eltérésen. Kell pörgetni. Váltani 3000-3500 fordulaton érdemes. 5. sebességbe 70 alatt nem érdemes betenni.
Belülröl semmi volgázós fílingje nincsen már, nagy tágas, semmitmondó dizájnnal. Minden kézre esik és működik, ülések rendben vannak. Viszont kedves meglepetésként hatott a kormányszervó folyamatos sziszegése. Lehetett vihogni rajta bőven a kanyarokban. Akinek kígyó fóbiája van az tájékozódjon mielőtt beül.
Hibalista
- A kis út alatt semmi, de gazdája elmondása szerint amúgy se szokott ilyet csinálni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | GAZ 3102 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
