Mindig van vele vmi!!!
Szöveges ítélet
UUUHHH! Amúgy bírja a kiképzést. Bírja a túlsúly! Mi barackosok vunk. 100 km/h viszi de utána nincs tovább mert annyira pörög már a motor h juj!!! Király a terepjáró képessége. nem volt sok gond vele de hibák iiiii . M5 sön egyszer cak egy hatalmas durranás. szeged felé mentünk haza azt egyszer cak semmi töltés, egyre neezebben lehetett irányítani. Kecskeméti parkoloba épp h eljutottunk mert majd nem árok lett a vége nem lehetett irányítani már. Elszált a szervoszívatyú és a hütő ventilátort is megbaszta enyhén. utána autómentő és egy 100000 FT-os szervíz. De a váltó volt a legjobb egyszer csak állóhelyzetben szétugrott és a váltó kart kilehett huzni a helyéről de meglett csinálva 10 min alatt! Nem bírja a váltó a csúsztatást erre ügyelni hajlamos túlmelegedni és utána megszünnek a sebességek!!! Gumi 40.000 kmnél CSERÉLNI ajánlatos mert elkopnak. Nekünk majd nem 3 nap alatt az autópályán 2 dureffektett kaptunk . Az volt a szerencsénk h mindig a kamionos szolt nekünk. Jó kis dőg!!!
Hibalista
- ajtó killincsek, szervoszivatyú,
Ide hordtam szervizbe
Algyő, kecskemét
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
