Aro után Gazella cseberből vederbe?
Szöveges ítélet
Aro után vásároltuk a szintén kívülről kapcsolható összkerékhajtású Gazellát kérdés kíbír-e ő is 16 évet mint a román csoda mert nem használjuk fuvarozásra!
Alapjában próbáltak egy nyugati tgk-t összerakni de az anyagmínőség ha Toyotáé lenne egy elnyűhetetlen autót kapnánk pl kuplung , fék, 4x4 es meghajtás apró dolgok ezek de már ettől nem kéne félni.
Folyamatosan zúgó osztómű nagy sebességnél és főleg mikor leveszi az ember a gázról a lábát a belső kis váltók folyamatos zörgése gumipókkal orvosolva mikor nincs használva, hogy ne zörögjön.
Érdekes dolgok de csak az Aro-ból kiíndulva nála nem volt ilyen.
Ő az új családtag de azért szeretjük és amíg szét nem hull addig családtag lesz.
Teherbírása kítűnő jó az úttartása is rakottan.
Kár hogy apró hibák miatt kell rá költeni ami bosszantó.
Hibalista
- Gyárilag hibás főfékmunkahenger garanciában cserélve,
- elktronika szétcsúszása az állítható kormány bezavarta és leállt, egy szétcsúszó saru miatt.
- Adagolónál olaj folyás garanciában nem javították, mert nehogy nagyobb baj legyen pedig csak egy tömítés.
- 15000 km után természetesen garancián túl nyáron nehezen indult 4 db izzitógyergya cseréje majd 17000 km-nél újabb izzítógyertya cserék mire importőr mondja, hogy az izzításért felelős izzítógomba volt a hibás 18000 ft-ba kerültek az alkatrészek.
- kuplung munkahenger olajtartálya repedt olaj elfolyt gyári anyaghiba 2000 ft.
- Kuplung munkahengerből folyamatosan fogy az olaj ki tudja hová negyed év alatt egy tartálynyi.
- Bal első keréknél lévő 4x4 es kapcsoló egyszer nem pontosan kapcsolta be a féltengelyt, csúszó körmös kapcsolót félig ledarálta, most manuálisan ki és be kell tenni fordítva mert úgy jó, mert csak koplettan lehet kapni kb 25000 ft-ért.
- Jobb oldali keréknél megjelent olajfolt ami az első merevhídból folyt ki állítólag szimeringet kéne cserélni.
- Hátul a lámpák könnyen beáznak pl rendszámmegvilágítás.
- szelepfedél új tömítés garanciában.
- Hideg indításkor a generátor hosszanti bordás szíjja nyihog amíg be nem melegszik pedig márkás Gates szíj csúszásgátló sprayal kezelve.
- A motor eu 3 as Andória lehetne erősebb és nyomatékosabb, amíg a túrbó nem tölt rá tehetetlen.
- Ami jó kítűnő terepjárás nagy terhelhetőség, kerekek gumifalmagassága lehetne nagyobb.
- Várom a következő hibát pedig azzal vígasztalnak, hogy milyen olcsó az alkatrész, de ennyi probléma után is olcsó autó????
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Aro | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
