A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (6 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Kompromisszumkészség
Talán egyedül őszentsége II. János Pál, azaz Karol Wojtyla származása és a lengyelek hagyományos keresztény hite az, ami kétségbe vonja, hogy az amúgy is egyik leghosszabb jármű a Daewoo - FSO Truck Plus Roy 1.9D neve nem az ördög műve.
-
Korai búcsú a lengyel családi autótól
Rohad, kényelmetlen, hangos és lassú, megbízhatónak sem nevezhető, mégis több mint hárommilliót gyártottak belőle. Ez csak szocialista országban fordulhat elő. Mintapéldája a kispolszki, melynek gyártását a napokban állították le a lengyelek. Kár. Legalább a XXI. századot megérhette volna.
A típus népítéleteinek átlaga: 6,7
Fso, Fsm Polonez
Fso, Fsm Polonez
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső