A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fso, Fsm » 126p

650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kellemes csalódás

Szöveges ítélet

A dolog úgy kezdődött, hogy megvolt a jogsim már egy éve, és gondoltam, segédmotoros kerékpárról valami fedett cuccra váltok, mert télen nem kellemes hidegben száguldozni.
Kisfogyasztású autót kerestem, ami olcsó is. A Smart kiesett, az drága... maradt hát a Polski Fiat.
Ijesztgettek, hogy megbízhatatlan, kicsi és kényelmetlen, meg hogy bele se férek, meg hogy a 4.5 literes fogyasztás csak legenda...
Találtam is egy kispolszkit, lakóhelyemtől 100km-re. Az első kellemes csalódás akkor ért, amikor beleültem. Szerintem kényelmes, és minden kézre esik benne, a műszerfal is informatív.
A másik kellemes meglepetés a hazaút volt. Csak extrémebb hegymenet esetén kellett visszaváltani 3-as fokozatba.
Sokáig nem volt gond vele, csak apróbb hibák jelentkeztek az elektronikában, főként kontakthibák, de saruk cseréjével vagy "cineléssel" ki lehetett javítani. Rengeteget jártam vele, mindenfelé, különösebb gondok nélkül. Egy ékszíj-szakadás közbejött, de azt egy óra alatt kicseréltem. (életem első ékszíj-csréje :D )A fogyasztást is lemértem, hosszú országúton 4.2 l/100km... még egy kellemes csalódás, nem legenda a kis fogyasztása.
Parkolni, vagy beállni valahová nagyon könnyű, sőt, normál úton is meg tudok fordulni vele egy ívben, ha nins magasított útpadka.
Amikor 2500km körül tartottam, egyszer csak megállt. El lett vontatva a szerelőhöz, itt az ideje, hogy szakember is belenézzen. Nem vagyok nagyon eleresztve anyagilag, de mondtam a szakinak, hogy ami már necces benne, abból kerüljön bele új. Végül is több mint 20 éves járgány, itt az idő a nagyjavításra...
Egy csomó minden ki lett cserélve benne (ld. hibalista), annyiba került, mintha vettem volna még egy fél Polskit. Meg is lett az eredménye, sokkal halkabb lett a motor, egyenletesebb lett az alapjárat, meg kis fordulaton sem rángat. Kíváncsiságból meginn megmértem a fogyasztást egy hosszabb út során... 3.7l/100km-re jött ki.
A nagy javítás óta 3000km-t mentem vele, mindenfelé, teljesen hiba nélkül...
Egy negatívuma van, hogy a hátsó ülések kényelmetlenek, de szerintem ez is megoldható egy kis barkávsolással.

Hibalista

- Ékszíj, AC-pumpa, AC-lökőrúd, vezérmű-bütyök(?), vezérműfogaskerék, főtengelycsapágy, olajpumpa, dugattyúgyűrűk, tömítések, dinamócsapágy, gyújtáselosztó, megszakító, laprúgó, függőcsapszeg

Ide hordtam szervizbe

Putnok, Bányász tér, egy kis szervíz egy emeletesház alagsorában

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 46500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Következő autója? Marad ez...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fso, Fsm 126p

További ítéletek (59 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)