A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fso, Fsm » 125p

Polski Fiat 1500 125p 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelem-nagypolszki. Az ékszerdoboz

Szöveges ítélet

Akinek még nem volt Nagypolákja, az nem tudja, mit veszít. Ezt a kocsit nem igazán elmesélni kell, hanem birokolni,látni vezetni,érezni,egyszóval szeretni kell és lehet is. Olyan retro-érzést nyújt, amilyet talán egy kocsi sem a világon, puha műbőr-belső, remek rugózás(naná:hátul laprugók!), és hát a vonalvezetése, formája egyszerűen gyönyörű. Olyan, mint egy jól megírt fogalmazás, szép az eleje ,a középső része, a hátulja.Akárkinek is jutott eszébe ez a formaterv, az biztos, hogy fantasztikusat alkotott!A mai kocsiknak semmi egyéniségük nincs, egyik olyan,mint a másik, nem tudod őket megkülönböztetni egymástól, csak a címereik alapján.De a Nagypolszkinak pl. a cápaorra,az enyhe fecskefarka(pont, amennyire kell, azért nem egy Elvis-féle Cadillac-ről beszélek, az a fecskefarok szerintem már kissé túlzás),s az utastér is megfelelően magas és széles is.Műszakilag nem a legkitűnőbb konstrukció, de hát melyik régi (vagy akár új) kocsi az?? Egyébként műszakilag is inkább jó, mint nem, a 4 tárcsafék, a laprugók. a menetteljesítmények is ezt bizonyítják.Csak egy adat a szerelési könyvből: a nagypolák 1500-as motorral, limuzin kivitelben, 1-es sebességi fokozatban 41%-os lejtőn is képes felmenni (na, erre varrjál gombot)! Van egyébként a nagypókom mellett egy 1500s-es ladánk is, amit naponta használok, kímélendő a polszkit. Jó nagyon a lada is,de a Nagypolszki még jobb. Gondolkodom is rajta, hogy a ladát le kéne cserélni egy másik nagypolszkira, s az lenne a munkaautó, a szerelem-autó pedig továbbra is az eredeti nagypókom.Kár, hogy manapság már nem becsülik ezeket a gyönyörű kocsikat, hanem széthajtják, meg összetörik őket, ahelyett, hogy ezeket a selejtes kis suzukikat, meg egyéb borzadályokat vágnák inkább tönkre a régi ékszerdoboz-nagypolszkik (és ladák) helyett. Addig is és örökre:hajrá Nagypolákok és baráti üdvözletem minden Nagypolszki-rajongónak!

Hibalista

- A kézifék nem fog. A korrodált karosszéria-elemek egy az egyben ki lettek cserélve vadiújra, így most már gyönyörű az autóm. A fényszórókat kell még jól bekötni, mert nincsenek szinkronban a helyzetjelzőkkel. Karcos az első szélvédő,a hátsó ajtók hamutartói önálló életet élnek(bár az én kocsimban"no smoking").

Ide hordtam szervizbe

A párom bátyja karosszériázta Csepelen nagyon szépen, alaposan,de marha lassan(jó munkához idő kell, hát nem is kapkodta el).

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 98869
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2800
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? nem kell másik, soha
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fso, Fsm 125p

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)