A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fso, Fsm » 125p

1500 L 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

PolskiFiat 125p=Gyorsaság,Kényelem,Biztonság,Minöség

Szöveges ítélet

Ez a nagypolski az elsö, amit a sajátomnak mondhatok... Érdekesen kezdödött ez a fura kapcsolat, mivel amikor megnéztem be sem indult(lenti hibák miatt)... De egy saját épitésü karbi, részben megoldotta a dolgokat szerencsére, de igy is tréleren hoztuk el a lakásomig, ahol már állt(még mindig áll egy 1978-as PolskiFiat 125p) Itt hivtam a szomszédot h segitsen életere kelteni, jött is stroboszkoppal, meg is állapitotta h ugy sz*r a gyujtás ahogy van, de azért beállitotta, és mint derült égböl villámcsapás pöccre beindult... Mintha újászületett volna, olyan érzésem volt, egyböl gondoltam, megyek ki is probálom végre, hát enyhe csalodás volt, a bal elsö futomű csapágyas volt, ez sajnos eléggé le vett az élményböl, de mondom üsse kö, ki fogom cserélni, és minden jo lesz, aztán gyorsitottam... egy élmény volt ahogy elkezdett rántgatni 2000-es fordulatszám környékén...(persze ovatosan gyorsitottam, igy jo ideig rántgatott, felért egy nyak masszázzsal). De akkor is nagyon jo volt, élveztem ahogy megy, csak az a hang nem kellett volna a futómüböl...
Véleményem: Aki még nem vezetett Nagypolskit, nem tudja mit veszitett.
Miután a futómü, a motor karban tartása, és a karburátor ismételt felujtása valamint +1 benzinszürö beépitése után már nem volt semmi gond. Már csak a kuplung volt kopott, mivel a 89-es gyári kuplungtárcsa volt benne. De szerencsére könnyü volt szerezni, mindössze 4500ft volt a tárcsa, csak a beépitéséhez ajánlatos a motort meg a váltot kiszedni, és akkor teljes generált végezni... Ez meg is történt, teljesen uj tömitések, uj olajpumpa, uj vízpumpa meg miegymás. ezekután már nem volt panaszom rá, és még mindig nincs, mivel még mindig Nagypolskis vagyok, és maradok is.
Házilag is könnyü szerelni, csak ajánlom mindenkinek részletes szerelési utmutató beszerzését, sokat segit! Aki viszont nem tud honnan alkatrészt szerezni(mert valljuk be, sajnos a nagypolski nem annyira hires, mint pl a ladák), akkor inkább adja lejjebb a minöséges, a kényelmet, és vegyen suzukit... Egyébként speciel utáltam hogy folyton összetévesztették a Nagypolskimat a kereklámpás ladával.(Az idösebbek ismerik a tipust, de a fiatalabb korosztály "leladázza", ami számomra bosszantó, föleg hogy minden embléma rajta van)
Mindent összegezve, amikor Nagypapám megmutatta a tipust, jogosan szerettem bele. Egy kis ráforditással könnyedén egy megbizható, korabeli "luxus" autót lehet csinálni belöle kevés pénzböl.
És valljuk be, egy mai autónak nincs ilyen személyisége, mint ezeknek a régebbi autóknak, aki csak egy tárgyra vágyik, ami A-ból B pontba elviszi, vegyen suzukit, de aki élményekre vágyik, az vegyen Nagypolskit, vagy bármelyik keleti autó tipust, szerintem jobban jár.

Hibalista

- Mielött megvettük:
- Eltömödött karburátor fuvokák
- Rossz gyujtás
- Csapágyas futómü
- Gányolt elektronika
- Kopott kuplungtárcsa
- Használat közben:
- Megfelelö karbantartásnak köszönhetöen nem volt semmi gond.

Ide hordtam szervizbe

Házi szerelés volt(van), valamint a szomszéd ismerösöm aki mindig segit ha kell.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 113
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója? Maradok a Nagypolskinál, köszönöm szépen
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fso, Fsm 125p

További ítéletek (37 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)