A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit, Tourneo Connect (2002-2013)

Transit, Tourneo Connect 1,8 TDCi 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Megbízható összvér teher- és személyszállító (5 fő)

Szöveges ítélet

Nagy autó kellett a munkához, ez volt az egyetlen ilyen árkategóriában 130cm-es függőleges csomagtérnyílással. Méretéhez és képességeihez képest fürge, kicsit hangos, és nagyon jól vezethető. (A merev tengelyes hátsó futómű ellenére nagyon stabil.) Csak márkaszervizben szervizeltettük.
Van 3 db a cégnél. (2 db 2004-es hosszú/LWB, 1 db 2005-ös rövid/SWB)
(396e km, 370e km és 301e km van bennük 2014. április)

Eleinte a pokolba kívántam, de mint utólag kiderült ez csak a rossz szervizválasztás (Autó Fort) miatt volt.
Részletek:
- kértem bele egy "globál zárás" funkciót már rendeléskor. Amit beépített az Autó Fort összeakadt a gyári rádiós távirányítóval, volt hogy tökéletesen lehetett ki-/bezárni az autót a távirányítókkal, de sokszor az autó mellől sem sikerült ez. Mivel a sokadik próbálkozást követően sem sikerült megoldaniuk (két távirányító volt az autóhoz, mert egyik sem tudta kezelni a másik rendszert). A megoldás a központ kihúzása volt, amit magam tettem meg 1 év küzdelmet követően!
- 1 évet kellett várni arra, hogy végre kicseréljék a műszercsoportot garanciában, mert a napi kilométerszámlálója csak mérföldben mért.
- reggel leadtuk az autót olajcserére, délután 5-kor nekünk kellett felhívni a szervizt, hogy elkészültek-e az olajcserével? Ezután csak másnap szerették volna visszaadni az autót, mert zárnak (rögtön az első olajcsere után és utána mindig).
- a műszercsoport cseréjét követően úgy sikerült átadni a kocsit, hogy ajtónyitásra nem kapcsolt fel a belső világítás. Ez ugye csak a legközelebbi sötétben derült ki. Ezután a szervizben átvették, majd a nap végén visszaadták, hogy most nem tudják megcsinálni, mert nincsen bent villanyszerelő.
- Mindig nekem kellett érdeklődnöm zárás előtt, hogy elkészült-e már talán véletlenül az autó, eszükbe sem jutott értesíteni, hogy mehetünk érte.

Két év után váltottunk => Ford Ivanicsra. Ég és Föld a különbség a két szerviz között! Érdekes, hogy tisztában voltak vele, hogy ki van kiért. Azóta is oda járunk.

Egyetlen dolog azért zavar a Ford márkaszervizeknél, amiből nincsen az országban sehol, az az alkatrész 4 nap alatt érkezik csak meg!

25 ezres szervizintervallummal vittük mindig szervizbe mindhármat, de még csak most kell 1kg olajat utántölteni 15e km után (Nem Volkswagen)! Igaz új korában 3e-nél lecseréltük az első olajat! Nem kellett még egyiken sem turbót cserélni! (Azoknak akik fanyalognak, hogy nem bírják az autók a gyár által megadott szervizintervallumokat. Pedig nem tojásokon lépkedve használjuk. Többször mentünk vele 1 nap alatt ezer vagy még több kilométert. Még 9 évesen is el mertem vele indulni görögbe Chalkidikire).
Egyetlen egyszer nem hagyott az út szélén.

Update - 399700 km
A dugattyúcsapszeg elfogyása miatt leszakadt a dugattyú a hajtókarról -> szervizbe vontatás, 1 db hajtókar + dugattyú csere, hengerfej munkák, kopók (főtengely/szelepszár/nagynyomású pumpa szimering, dugattyúgyűrűk vezérműlánc+feszítők+görgők+vízpumpa, tömítések) cseréje.
Ha már szétszedtük, akkor a még gyári közel 400ezret futott kuplungszerkezetet is cseréltük. (Nem márkaszervizben csináltuk, hanem magunk.)

Update - 407000 km
Egy frankfurti út során még kifelé St.Pöltennél valamiért melegedni kezdett a hűtővíz, de óvatos vezetéssel 100...120km/h-val haladva sikerült megjárni az utat maxon fűtve (érdekesen ennek ellenére sokszor hideg levegő jött a szellőzőkből). Hazaérve kiderült nem a hengerfej a kiváltó ok, hanem az EGR hűtő lyukadt ki és belefújt a hűtőrendszerbe. Csere. Szétnyomta a kiegyenlítő tartályt is. Csere.

Hibalista

- kormánymű (még garanciaidő alatta 80e km) - generátor (300000 km) - nagynyomású üa. pumpa (350000 km) - hajtókar + dugattyú 1 db (399700 km) - kupplung szerkezet (399700 km) - EGR-szelep (399700 km) - EGR hűtő (407000 km)

Ide hordtam szervizbe

Autó Fort (Váci út/Könyves Kálmán krt.)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ford Ivanics (Méhész u.)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 396000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? VW Caddy Kombi 1,4; VW Golf IV Variant 1,4 Következő autója? ?????
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit, Tourneo Connect 2002 (2009)

További ítéletek (36 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)