Jó motor kevésbé jó kasztniban
Szöveges ítélet
A karosszéria nyeklik-nyaklik. A vadonatúj autó zárt tolóajtónál felül be tudtam dugni az ujjaimat a résbe, ha hosszabbak lettek volna, ki is nyúlhattam volna. A jobb oldali ülés előtt nincs elég hely. 182 cm-s magasságom ellenére a térdem éri a "műszerfalat", amiben mellesleg nincs semmi műszer, úgyhogy érthetetlen, miért tervezték ilyen bumszlira és ilyen közelre az üléshez. Az ilyen fajta kocsiknál valószínűleg nem kötelező törésteszteket végezni, hiszen akkor egyből kiderült volna, hogy ütközésnél az utas biztosan összetöri a lábait. A jobb lábamat csak a kerékdobra tudom tenni úgy-ahogy kényelmesen. Üzenem a tervezőnek, üljön csak benne végig vagy 1,5-2 órát. Ez csak és kizárólag egy emberre lett tervezve. A kasztnin olyan helyeken, ahol két lemez van összeillesztve, már 2-3 hónaposan repedezik a festék. Hogy jót is mondjak: a motor jó, erős, jól viszi a kasztnit, nincs vele gond. A sofőrök azt mondják, vezetni nem rossz. Összességében nem olyan vészes, de az előző márka után feltűnő a különbség kidolgozásban, technikában, minőségben. És nem a Transit javára. Úgy látom, a Ford a kasztni kidolgozásában ahhoz képest 10-15 éves lemaradásban van. Gondolok a formatervezésre, a műszaki színvonalra és a kivitelezésre egyaránt. Furcsa, hogy a hátsó ajtót belülről nem kilinccsel kell nyitni, hanem úgy, hogy benyúlok egy az ajtó lemezén vágott lyukba, és valami pöcökbe kell beakasszam a körmömet...
Azt hiszem elég őszinte voltam. Még egyszer mondom: azért nem olyan szörnyű, de én magamnak nem ilyet vennék.
Megjegyzés: A teljes értékeléshez vegyétek figyelembe az alábbiakat:
1. a szervizt osztályoztam, de csak mert muszály volt az értékelés beküldéséhez. Azért hatost adtam, hogy a két 4-es és két 8-as osztályzat átlagát nagyon ne befolyásolja. Mivel nem én viszem szervizbe, így tapasztalatom sincs vele kapcsolatban
2. Nem én vásároltam a kocsit, nem tudom mennyibe került, de mivel eddig mindenhova elment ahova kellett, azt hiszem, eddig megérte az árát.
3. Fogyasztás? kb.
4. Fenntartási költségek: feltételezhetően alacsonyak, mert sokra nálunk nem is lenne pénz...
Hibalista
- Több autó elvesztette a pótkerekét,
- el-elromlanak a zárak,
- rádiók kezelőgombjai eltörnek- hozzá kell tegyem, hogy ezek csak a legprimitívebb darabok, a drágábbak akár jók is lehetnek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Hiace | Következő autója? | Remélem jobb lesz :) |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
