A kopogó Connect
Szöveges ítélet
Egy építőipari cégnél dolgozom. A civil autók után , megváltás volt egy ilyen autó amiben elfért 4-500 kg anyag + gép amit naponta oda vittem ahova kellett...kezdetben. Jöttek ugyanis az apró de bosszantó hibák.
- Kormányösszekötő gömbcsukló adta a kanyarokban kopogó hangokat...Őrületbe kergették az embert. A cégnél két Connect volt, és annál a kocsinál is jelentkezett ez a probléma kb 80e Km-nél...kÍméltük mind a ketten...persze benne lehet a pakliban hogy mind a ketten rosszul vezetünk, én szkeptikus vagyok.
- Iszonyú morgó hangot adott a kerékagy csapágy, nem volt éppen bizalomgerjesztő.
- Szélvédőt cserélni kellett a kavics felverődések miatt. Mivel fűthető volt, picit drágább volt a cseréje az átlagnál. Tapasztalat? Nem kell összeszedni a kamionokból lepattanó kavicsokat. Viszont csak pozitíve a tapasztalatom a szélvédő+tükrökről, pillanatok alatt leszedi a párát.
Maga a gépsárkány fürge mint a gepárd!...dízel, hozza azt amit ma egy dízelnek tudnia kell. Városba tökéletes. Ellenben kényelmetlen...hosszú távon FÁJ az ember háta! (Fapados változatot használtam)
Lehetett volna jobb is... :/
Hibalista
- - kormányösszekötő gömbcsukló - - kerékagy csapágy - - Fékbetét 2* - - vezérműszíj - - Szélvédő - - Visszapillantó tükör (Holland turista akciója - nem a FORD hibája) - - Stabilizátor rúd (kutyacsont)
Ide hordtam szervizbe
M1 Autócentrum Kft. - Gyorsan , és jól dolgoztak. Céges autó volt, az árak mint márkaszerviz ....viszonylag drágán dolgoztak, de nem volt gond velük.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Suzuki Swift | Következő autója? | Golf |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
