hasznos öszvér
Szöveges ítélet
4 másik márkát is használunk (kisteher), én ezt nehéz, zsákos áru szállítására vettem Debrecenben a Magyar Posta lízingcégétől 117ekm-el 2017-ben.
Teherrel, nagy súllyal sokkal jobban fekszi az utat, és jobban kanyarodik, mint a többi. Én ezt tapasztaltam.
Törött volt, de úgy meg volt javítva, hogy ha nem mondják, nem veszem észre.
Ketten vezettük. Télen kevesebbet mentünk, nyáron nagyon sokat, volt, hogy egy héten 6x megvolt a napi 700-900km 3,5-3,8t-val (ühümm). Az előzőm is Transit volt, 2004-es, ami kevesebbet evett, de az nem is ment... meg az rohadt! Na ez nem rohadt!
Akinek sok 3,5-3,8 tonnával a 10-11 literes pályázós fogyasztás, az ne ezt vegye.
A fülke tele van tárolóhellyel, az akku pedig 2x addig bírja mint az egyéb típusokban, konkrétan azzal adtam el amivel vettem. Hosszú úton is kényelmes volt, pedig nem vagyok karcsú. Nekem a következő is teher szállításra Transit lesz.
A motorolajat sosem ette (25-ekm csere), a klíma vásárlástól eladásig erős volt. Én szerettem.
A legbosszantóbb dolog az volt, hogy egyszer letörtem az antennát (a menet beletört) és nem volt rádiónk fél évig.. :)
Egyszerű gép, akik fikázzák, vegyenek Sprintert :) megtudják mi a jóóóó :)
Hibalista
- 380.000km-nél turbógeometriát mozgató szervó+elektronikája (nem a teljes turbó!) (225.000Ft) - 200.000km- körül szíjak, görgők, stb. (250.000Ft) - 267.000km-nél a részecskeszűrő gázolaj injektor cseréje (185.000Ft)
Ide hordtam szervizbe
Szeged Ford Hovány
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 117000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 280000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Transit | Következő autója? | Transit |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.6/10) |
