Erőtlen szutyok.
Szöveges ítélet
Ez a csodálatos autó, egy mérnöki csoda! Az euró 5-ös motor tökéletesen fenomenális. Az autó motorja ugyan 155 lóerős, de ebből a gyárban egy 55 lovacska elszökött. Igazából az a fő probléma, hogy 5. és 6. fokozatban az autó erőtlen nem húz. Az autópályán 110-es tempónál, egy viszonylag hosszabb emelkedőnél a tempomat úgy 90-ig visszaejti a sebességet, és kikapcsol. Ha telitalpas gázt adok nem történik semmi, se 5.-ben, se 6.-ban. Szervízben közölték,a 6. fokozat kímélő fokozat, tehát ez így tökéletes.??? Különben is váltsak vissza. Igaz akkor nem tudom minek a tempomat az autóban, ha használni nem lehet. Tényleg, ha az országunkban több hegy lenne akkor az autó alkalmatlan lenne a közlekedésre vagy csak 3. 4. fokozatban lehetne használni? A régi Peugeot Boxer Igaz csak 120 lóerős volt, de az működött normálisan. Kíváncsi vagyok sikerül e valaha megoldani a mérnök uraknak a hiányzó teljesítmény, előcsalogatását. Ha nem akkor valamit nagyon rosszul terveztek meg. Tehát az autó motorja teljesítmény ügyileg agy nulla!!!!! Az ötvenezres szervíz ciklus is szerelő barát. Megspóroljuk az olajat meg a szűrőket, de legalább 200000 után lehet motorgenerált csinálni?????????? Ez is dicséretes 5-ös. Na addig is várjuk a csodát, és visszaváltunk az emelkedőknél. Ja és előzgetni nem kezdünk, csak követjük az 500-600 lóerős teherautókat, 90 km/h sebességgel. Így legalább tuti lesz a fogyasztás. Ha valaki tud megoldást írjon nekem. Előre is koszi.
Hibalista
- Még nem romlott el semmi, csak gyárilag hiányzik kb. 50-60 lóerő.
Ide hordtam szervizbe
Ford Szeleczki Fót
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Boxer 2.2 HDI | Következő autója? | Boxer |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
