Nekem nagyon bejött (extrákkal tökéletes)
Szöveges ítélet
Elsőkerekes. Nekem, aki huszonéve járok furgonokkal, tökéletes. A következő is ugyanilyen lesz. Nulla olajfogyasztás, megbízható motor, jó futómű. Az elsőkerekes hajtás két fontos előnye: 1. hegyek között télen is lehet közlekedni; 2, alacsonyabban van a raktér padlója, könnyű fellépni. A fűthető szélvédő fantasztikus dolog, nincs többé párásodás, jegesedés. A lefagyott szélvédő reggeli takarítása elfelejthető. A 3,5 tonna összsúly 1750 kg terhelhetőséggel van, aminek nincs párja. Az egyetlen bosszantó a szélvédő melletti külső műanyagburkolat zörgése 140-nél esőben, de ezt megoldották a szervizben egy kis ragasztóval láthatatlanul. Van mihez hasonlítani és nem cserélném másra. Jóval olcsóbb volt a konkurenseknél (nem volt mindenhol a kínálatban elsőkerékhajtás), nagyobb a terhelhetősége, alacsonyan van a raktérpadló és némi extrával(: Trend felszereltség, fűthető ülés, tolatóradar, 140lovas motor) felszerelve nekem a tökéletes furgont testesíti meg éppen.
Legfontosabb tapasztalat: nem elég, ha márkaszervizbe jársz, mert azok között is nagy a különbség!!!( hogy finoman fogalmazzak )
Hibalista
- 0 km-esen első futóműjavítás (kanyarodás közben kopogott). - Első szélvédő melletti műanyagborítás 140-nél esőben hangosan zörgött. - Generátorcsere.
Ide hordtam szervizbe
Másik Ford márkaszerviz az első hónapban (soha többet).
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ford Petrányi, Üllői út
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | MB Sprinter | Következő autója? | Transit |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
