A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit (2006-2013)

Transit 2.4 TDCI 137LE 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Feel the difference-Érezd a különbséget!

Szöveges ítélet

2005-ben vettem ezt a kocsit, előtte már volt három Transitom.
Egy 2.5 TD 100LE, mentünk vele 200000 km, zéró problémával.
Aztán következett egy 2.4 TD 115Le (170000 km), és egy 2.0 TD 100LE (85000km), szintén semmi probléma. Tapasztalatom az volt a kocsikkal hogy nagyon jól pakolhatók,igénytelenek, igazi munkára való járgányok. Aztán az új kocsival alapjaiban változott meg ez a véleményem.Jöjjenek csak a komolyabb hibák. 7500 km-nél tréler vitte el a cég telephelyéről, mert egész egyszerűen nem indult be. A hiba oka: a befecskendező rendszer elektromos hibája. Ezt egyébként még egyszer „eljátszotta”. Aztán jött a vákumszívatyú, aztán valami befecskendező csúcs, és nemrég (90000KM) leszakadtak a turbót összefogó csavarok alatti rögzítő fülek!!! Az eredmény: tönkrement turbó, 150e forint javítási számla, és óriási csalódás nekem. A turbó szakszervizben egyébként kapásból mondták hogy jóformán típushiba. Azóta észrevettem hogy a kocsi alatt olajfoltok vannak, ezért elvittem egy szervizbe ahol mondták hogy van egy jó és egy rossz hírük. A Jó hogy az olajteknő körül valahol van egy tömítés, ott enged, kicserélik kb. 2 óra alatt, néhány ezer forintból rendbe teszik. De így hogy fel volt emelve az autó, észrevették hogy máshol is csöpög az olaj, ki kel cserélni a főtengely szimeringet is!! Kb. másfél napos meló….Én nem tudom hogy mit csináltak a Fordéknál, de amennyire jó Transitokat csináltak régebben, annyira made in china ez az motoros modell.
Úgyhogy a bizalmam oda, nem gondolom hogy a következő autóm is Ford lenne.
Esetleg akkor, ha adnak mellé 4 vagy inkább 5 év teljes körű garanciát…..
És végezetül egy jó tanács az új Transitot vásárlóknak. Márkaszerviz árak között óriási különbségek vannak, csak egy példa: egy sima éves karbantartás ami tartalmazz:
olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő,+ 1 kis kamus rizsa, egyik szerviz 81e ft.a másik 47e ft. Érdemes ajánlatott kérni több helyről is, hiszen ekkora különbség is lehet.


Hibalista

- vákumszívatyú, turbó, "befecskendező rendszer elektromos hibája" - hátsó fékek, főtengelyszimering, kürt

Ide hordtam szervizbe

Ford Hovány KFT.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Ford Moczás KFT.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 95000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Transit Következő autója? Sprinter
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit 2006 (2008)

További ítéletek (23 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)