Tranyóka, a lomha szívó diesel
Szöveges ítélet
Egy baja volt ennek a gépállatnak, hogy bérautó volt.Szegénykének a motorja már kb:100e km-nél igen hulla volt.Ennek ellenére még vonszolta magát kb még 150e km-t.Majd Jött egy kisfelújítás(gyürőcsere),vmivel jobb lett majd az adagolón állítotak.(füstőlt is mint állat:D)Az autónak egyszer volt,csak komolyabb hibája mikor az immobilizer beszart és néha gondolt egyet és leállt az autó.Jaa megegyszer a szerviz után 1nappal leesett a gázolaj szürő kb ennyi baja volt az autónak.Mindig úton volt, karbantartást nem nagyon kapott, és sokszor kíméletett se, szegény.Én nagyon szerettem kényelmes volt vezetni és ha a seggébe volt kb 200kg akkor nagyon kezesbárány is volt.Nagyon sajnálom, hogy a cég eladta.Ez egy remek kisteherautó volt!!!
Hibalista
- immobiliser, gyári kulcsok elkoptak nem lehetett az ajtókat nyitni
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 103000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | mb100 | Következő autója? | Citroen Jumper |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
