A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit (1991-2000)

Transit 2,5TDI BUS 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Tök jó

Szöveges ítélet

Az egyik céges autó, mindössze 110 ekm volt benne, amikor ide kerültem. Hát, ennyi kilométer után nem várható, hogy komoly baja legyen, de a rozsda kikezdte az ajtók alját, illetőleg a bal első kerékjárati ívet, igaz, eddig télen-nyáron szabad ég alatt állt. Egyébként ritka jó állapotban van, ABS, ARS is van benne, csak a klíma hiányzik nekem, de besötétíttettem az ablakait, nyáron ez is nagyon sokat használ. A 2,5TDI motor szerintem elég jó, télen sem megy 9 fölé, nyáron mér mértem vele kicsivel 8 alatti értéket, azt azonban tudni kell, hogy öregurasan vezetek, legtöbbször terhelés nélkül, de tökig rakva + 2 tengelyes futóval sem ment 9,5 fölé. Egyszer kipróbáltam, kicsivel (óra szerint) 150 fölé ment, de igazán a 100-110 körüli tempót szereti, azt viszont 9 fővel, csomagokkal, érdi emelkedő fölfelé is gond nélkül. Gyárilag MICHELIN négyévszakos gumival jött, most kellett csak cserélni, de inkább vettem egy garnitúra nyári, meg egy garnitúra téli szerelt kereket. Így sokkal jobb télen, és ugyan sokan mondják, hogy télen tehetetlen, az almúlt télen ugyan nem volt sok hó, de amikor volt, sikerült vele kihúznom egy öreg mercit az árokból - persze a kipörgésgátló is jó szolgálatot tett. Természetesen biztosan könnyebb dolga lett volna, ha meg is lett volna terhelve.
A motor nagyon erős, megbízható, egyetlen hátránya talán a kicsit traktoros, hangos járás, de legalább nem indít rá az ember piros lámpánál :-) A belseje őrült nagy, a 9 ülés mögött még bő 1 méternyi hely van, kisebb emberek fel is tudnak benne állni, nekem általában kritikus szokott lenni a fejtér (195 cm vagyok), itt nem az :-) A belső talán egyetlen hátránya, hogy az üléstámlák nem dönthetők sem hátul, sem a segédvezető-ülésben, de hát ez nem egy Toyota Hiace...:-)

Hibalista

- 2. henger porlasztó - csere 45eFt
- Féktárcsa + betét + pofa + dobszab. - 45eFt
- 2 db biztosíték - 40 Ft
-
-

Ide hordtam szervizbe

Ford Nexus, Veszprém. Rendben, szépen, időben dolgoznak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Hiace Long 9 fős Következő autója? Szolgálati autó mellé nem kell saját
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit 1991

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)