A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit (1991-2000)

Transit 2.5D 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Nem egy versenyló, de lemegy a térképről

Szöveges ítélet

Ahogy a címben is irtam,nem száguldozásra termett,de 1T-val is vígan lehetett 110-120-at menni (alacsony,rövid).A fogyasztására jellemző,hogy sokáig azt hittem 78 literes a tankja (valóságban 68),nem egyszer tettem meg közel ezer km-es utat egy tankkal (osztrák-német autópályán!).Egész európát bejártuk vele nyaranta,az év többi részén pedig keményen dolgozott!10éves korában beszámittattam egy új Tranzitba (2001) a szalon megtartotta és a mai napig is használja!
Az "új" Tranzit sokkal erősebb (2.0 TDI 100Le), sokkal személyautósabb vezetni,kényelmesebb......
3500km-nél megállt alattam (novemberben -12C-ban) mint kiderült gyárilag rosszul volt az üzemanyagszűrő feltéve és belevegősödött a rendszer......
50.000km-nél a váltó bowden rendszrében eltört egy csapágy és csak egyes-kettes fokozat megy ....
Egy jó darabig csak tankolni kellett bele és olajcsere 20.000Km-enként (gyári olaj,de minden szerelő soknak tartja a 25ekm-es ciklust)
177eKm-nél ciripel valami,kiderül,hogy lendkerék (tipushiba!) csere ha nem akarjuk a kuplungot is cserélni majd,végül csak a kinyomócsapágy maradt meg kb. 200.000Ft....
Első futómű renbetétel kb 200.000km-nél (kerékcsapágy kormányösszekötők,szilentek stb)......
Most 6 éves,272.000km-el, jónak mondható állapotú,amennyit adnának érte a szalonokban annyiért bármikor megvenném és sajnos egyre több rosszat hallok az új kisteher autókról (még a tranzitokról a legkevesebbet!).Lehetőségem van naponta vezetni más autókat is rövidebb-hosszabb távon,de még mindig az én tranzitom tetszik a legjobban!Valószínüleg marad még egy pár évig........

Hibalista

- Kerékcsapágy (270.000km,valami szar orosz csapágy volt benne nyomta ki a zsírt magából),kardánycsapágy (270.000km),kormánykapcsoló (300.000km)

Ide hordtam szervizbe

Cromax Debrecen (a szervíztevékenység azóta megszünt)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

S.K csak olajcsre

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 220000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Pick-Up Következő autója? Ford Tranzit
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit 1991

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)