A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit (1991-2000)

Transit Transit 2.5D hosszú / félmagas 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A csataló

Szöveges ítélet

Mindíg is nagy autót szerettem volna venni. Sokáig keresgettem mire rátaláltam az igazira. Transit 2.5 D hosszú / félmagas.
Mindenképpen szívó diesel-t akartam-csóró vagyok nem tudok sokat költeni javításra. így a turbó költségektől minden szinten megkíméltem magam. No Turbo - No 150-200eFt/ felújítás.
Egyik haveromnak van ez enyémmel egyidős turbós transitja. Kicsivel jobban megy, de 3-4 literrel többet eszik. 11-12 litert.
Én 9 fővel+rengeteg cuccal hátul ( a kisszobában ) vegyes üzemben, bő gázzal 8.3-at mértem. Szerintem nem lehet überelni. Igénytelen, nagy, olcsó, strapabíró, soha nem fog otthagyni sehol, ha kicsit figyelsz rá.
Mechanikus adagoló tolja gázolajat a motorba. Későbbi szériákban már a Bosch elektronikus adagoló van és sokkal problémásabb, költségesebb.
A dupla anyósülés elég kényelmetlen, de a funkcióját betölti.
A vezetőülés nagyon jó hosszú távon is. A hátsó két üléssor nem gyári-nagyon kényelmes. Tulajdonképpen fotelek.
Negatívumok: A sárvédőívek ill. a hátsó ajtó alsó pereme rohad. Transit-betegség. Ezzel ellentétben az alja 15 évesen is rozsdamentes. Jövőre kap új sárvédőíveket-3 évig kitart.
Már megvettem hozzá a műanyag kerékjárati betétet. (10eFt a 4 kerékhez)
Télen legyen homokzsák a seggében (+ hólánc és/vagy pálinka a túléléshez ) és nincs gond. Oda kell figyelni, mert tolja a seggét!
Imádom,szeretem, ajánlom mindenkinek.
A Ducato/Jumper/Boxer (és sajnos az új transit ) soha nem fog ennyit menni, ennyit bírni!!!

Hibalista

- bal első gumifékcső eldugult ( de csak az egyik irányba/érdekes)
- kardán felfüggesztők cseréje

Ide hordtam szervizbe

ismerős

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? szintén nagy és elnyűhetetlen lesz
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit 1991

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)