A csataló
Szöveges ítélet
Mindíg is nagy autót szerettem volna venni. Sokáig keresgettem mire rátaláltam az igazira. Transit 2.5 D hosszú / félmagas.
Mindenképpen szívó diesel-t akartam-csóró vagyok nem tudok sokat költeni javításra. így a turbó költségektől minden szinten megkíméltem magam. No Turbo - No 150-200eFt/ felújítás.
Egyik haveromnak van ez enyémmel egyidős turbós transitja. Kicsivel jobban megy, de 3-4 literrel többet eszik. 11-12 litert.
Én 9 fővel+rengeteg cuccal hátul ( a kisszobában ) vegyes üzemben, bő gázzal 8.3-at mértem. Szerintem nem lehet überelni. Igénytelen, nagy, olcsó, strapabíró, soha nem fog otthagyni sehol, ha kicsit figyelsz rá.
Mechanikus adagoló tolja gázolajat a motorba. Későbbi szériákban már a Bosch elektronikus adagoló van és sokkal problémásabb, költségesebb.
A dupla anyósülés elég kényelmetlen, de a funkcióját betölti.
A vezetőülés nagyon jó hosszú távon is. A hátsó két üléssor nem gyári-nagyon kényelmes. Tulajdonképpen fotelek.
Negatívumok: A sárvédőívek ill. a hátsó ajtó alsó pereme rohad. Transit-betegség. Ezzel ellentétben az alja 15 évesen is rozsdamentes. Jövőre kap új sárvédőíveket-3 évig kitart.
Már megvettem hozzá a műanyag kerékjárati betétet. (10eFt a 4 kerékhez)
Télen legyen homokzsák a seggében (+ hólánc és/vagy pálinka a túléléshez ) és nincs gond. Oda kell figyelni, mert tolja a seggét!
Imádom,szeretem, ajánlom mindenkinek.
A Ducato/Jumper/Boxer (és sajnos az új transit ) soha nem fog ennyit menni, ennyit bírni!!!
Hibalista
- bal első gumifékcső eldugult ( de csak az egyik irányba/érdekes)
- kardán felfüggesztők cseréje
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Fiesta | Következő autója? | szintén nagy és elnyűhetetlen lesz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
