830.000 km után is. Igazi munkagép
Szöveges ítélet
NINCS ROSSZ TULAJDONSÁGA...EZ EGY IGÁSLO..ÉS ANNAK TÖKÉLETES..RENGETEGET VONTAT ÉS DOLGOZIK...MÉG SOHASEM HAGYOTT CSERBEN..SAJNOS A HIDEGBEN NEM TÖKÉLETESEN INDUL..DE 830.E KM UTÁN NEM IS CSODÁLKOZOM...24 BAR KOMPRESSZIOVAL (33.8 A GYÁRI ÉRTÉK.)DE MEGY ÉS MEGY..AZ OLAJAT MÉG MOST SEM ESZI..JOL LEHET PAKOLNI ÉS MINDEN BEFÉR,HA NEM OTT AZ EGYEDI UTÁNFUTO +1TONNA...SZIVESSÉG IS KIJUT BÖVEN A HAVEROK KÖZT..EZ AZ AUTO HUZTA MÁR AZ ÖSSZES TÖBBIT A TÁRSASÁGBAN,VOLT MOTORT MENTENI...NEKEM NAGYON BEVÁLT,LEHET AZÉRT MERT NEGYON MEGKIMÉLTEN VETTEM.AZ ELÖZÖ TULAJ CSAK A CROMAX-NÁL SZERVIZELT!!!JO IS A KOCSI..KÁR HOGY NEM SZERVOS A KORMÁNY.A FÉK IS LEHETNE HATÁROZOTTABB.KICSIT BERÁZ A KUPLUNGJA...VISZONT NYARALNI IS EZZEL MENTÜNK.MIVEL A HONDA BEADTA A KULCSOT...
Hibalista
- CSAK KOPOALKATRÉSZEK.FÉK-KERÉKAGYCSAPÁGY...
- kormánymü gumiharang,kardán gumiharang.
- önindito behuzomágnes-(mély volt a viz)
Ide hordtam szervizbe
BARÁTOK JAVITJÁK
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 800000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | KADETT | Következő autója? | Amig tudom életben tartom..TRANSIT... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |