A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Transit (1977-1986)

Transit 2,5 DI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Dromedár

Szöveges ítélet

Egy fél éves Nissan Vanette Cargo eladása után vettem a cégünknek.Hosszított-magasított,utolsó csőrös modell,már az újabbakba épített direkt befecskendezéses DI motorral.Eredetileg busz volt,de az ülések kiszedése után,az előző tulaj üdítő szállítására használta.Ennek megfelelően a váltó áttételei elég hosszúak voltak.Ez volt az az autó,amit egyszerűen nem lehetett tönkre tenni.A felsorolt hibalista,elenyésző ahhoz képest,hogy ez az autó mit kapott.Megvételkor sok helyen rohadt volt,ezért kapott egy teljes lakatolást,alvázvédelmet és teljes fényezést.Az autó nagyon megbízható volt,nem füstölt,az olajat sem ette,-20 ban is elindult,pedig még torok izzítás sem volt rajta!Mesébe illő,hogy ez az autó miket kibírt,pedig tanúk vannak rá.Amikor a telephelyünket építettük,ezzel húzgáltam a kivágott fákat,igaz 4 ember ült a kocsi végében.A karosszériás haveromnak trélert húztam vele.Beton oszlopokat,téglát vittem,sőt még egyszer sódert is lapátoltam bele.Ezt az autót használtuk,amikor a házunkat építettük.Sokszor úgy meg volt rakva,hogy nagyobb gödröknél leért a vonóhorog.Kamion kerekekkel raktuk tele.Egyszer egy 3 tengelyes (igaz hogy üres,de így is 6 tonna)pótkocsit húztam vele arrébb.De amikor az egyik kamionunk összetört,ezt használtam húzatópadnak:rákötöttünk egy drótkötelet,hátra tolattam,a drótkötél meglazult,aztán 1. padlógáz és durr neki.Ha az övem nem lett volna bekapcsolva,a szélvédőn kiestem volna.A autót fuvarozni is használtuk,6 sofőr hajtotta!De mikor nem kellett munkára,akkor a belsejét slaggal kimostam és mentünk kirándulni a haverokkal,vagy éppen 3 crossmotort az összes felszereléssel zsúfoltunk bele,és irány motorozni.Rendszeresen szervízeltem,e téren nem volt elhanyagolva.A kényelme sem volt rossz,elöl három bőrfotel volt benne,és igaz hogy nem szervokormányos volt,de könnyű volt vezetni.Utazósebesség 80-90,fogyasztás 7-8 liter!Még volt egy hibája,hogy a kuplung rázta a kasztnit,de ezzel nem foglalkoztam.Télen is el lehetett menni vele,igaz ilyenkor 6 db kamion akksi volt a seggében.Amikor eladtam,ugyan annyiért vitték el,mint amennyiért én vettem.

Hibalista

-
- 4 db lengéscsillapító 50.000 Ft
- főfékhenger ,javító készlet 6.000 Ft
- kézifékkötél 3.000 Ft
- első fékbetétek 6.500 Ft
- hátsó fékdob+betétek 12.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Saját magam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 280000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 62000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Vanette Cargo 2,3 D Következő autója? Mitsubishi L 400 2,5 TD 4 WD, új
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Transit 1977

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)