Turbólyuk király..
Szöveges ítélet
A gyári 6,2 literes átlagfogyasztást hagyjuk,mert sosem ment 9 liter alá,pedig csak 30% a városban vezetett km. A légkondi fagyaszt de csak elől,a hátul ülőkről (9 személyes kisbusz)folyik a víz.Hiába van hátul is külön ventilátor.Ha télen -5 fok alá csökken a hőmérséklet kétezres fordulaton kell tartani a motort,különben hamar visszahűl a víz,és már csak langyosat fúj.Rengeteg márkájú-típusú kocsit vezettem már,de ebben a turbó lyuk kész grand kanyon..Rendesen kell kapaszkodni nehogy a szélvédőn szállj ki,mikor egyből kettőbe teszed.A vége kb 160 km/ó de egy örökkévalóság mire eléri,pedig a 130 lóerő ezt nem indokolná.Inkább a városban 70 km/ó alatt virgonc,alacsony fordulaton dolgozik jól.Autópályán 130 körül libegős lesz,nagyon érzi az oldalszelet,vagy ha egy teherautó kitakar.
Mindegy,ezt már megvettem,még egy évig valahogy elviseljük egymást..
Előnyök:
A második kötelező szervizen van túl,kétszer visszahívták,de ezeken kívül nem látott szerelőt.A motor csendes,a belső tér szép,letisztult,variálhatósága jó.
Hibalista
- Visszahívták: Szoftverfrissítés. - Megint visszahívták. Most a fékrásegítő miatt. - Ingyen,de már bosszantó..
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 48000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Jumper | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
