100,000-ig hibátlan
Szöveges ítélet
Ami jó: mérete, vezethetősége, a futóműve szuper. A fékje idegesítően erős és hirtelen harap, szokni kell. Vontatáskor a 6.-ik fokozatot el kell felejteni, óvatos vezetéssel 9 liter alatt fogyaszt, de nem lehet kis fordulaton menni vele mert nincs ereje és a dpf is eldugul ezt pontosan kétszer annyi fogyasztással jutalmazza. Zajos doboz, a rádió egyetlen pozitívuma hogy működik benne a kihangosító nokiával is. Gyári tolató radar romlott el, össze vissza csipog. Lemezek vékonyak, könnyen horpadnak. A kocsi mindent elbír (egyszer telepakoltuk fával), vontatni is jó vele. A vacak kipörgésgátló nem kikapcsolható így könnyen el lehet vele akadni sárban. Hamar fűt klíma is jó, bár nem digitális. Használható autó sokkal kevesebb gonddal mint egy mercedes vagy vw kisbusz. A 2,2-es láncos motor jó 150,000-ig utána porlasztókat ki kell venni 3-as általában csere. A későbbi 2,0 motor (2016-tól) még rosszabb. Családi autónak is használtuk kompromisszumokkal jó, de egy 20 éves transporter csendesebb nála.
Hibalista
- 100.000 km-nél fékbetét csere, később dpf eltömődött nem lett javítva.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 70 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 107000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.1/10) |
