A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Tourneo Connect (2013)

Tourneo Connect 1.6 TDCI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Derűs doboz

Szöveges ítélet

Kinőttük a tíz évig használt Citroen Xsara Picassot. Olyan kocsit kerestünk, ami ténylegesen hétüléses. 2017 nyarán nagy meglepetésemre a családi egyterűként árult kínálat (pl. Sharan, Galaxy) - tehát nem a kis kompakt 7 üléseses járgányok - hátsó sora csak egy apró lóca. 10-15 éve számos ilyen, valóban hétüléses autó volt a piacon Galaxy/Sharan/Alhambra, Citroen C8, Toyota Previa). Ma a hátsó sor, legyen szó bármiről csak törpéknek való.
Kivéve ezt a Fordot (akkor, most 2018-ban mintha lenne már más ilyen is). Beleültünk, kipróbáltuk. A harmadik sorban is bőséges lábtér, kamaszoknak is elfogadható ülés (tologatható, dönthető).

Az autót ki kell húzatni 1. fokozatban (kb 25-30 km/h sebességig), sőt néha menetben is vissza kell kapcsolni 1-esbe, valamiért nagyon hosszú a 2. sebesség.
A fogyasztásán nagyon meglepődtem. Mindenféle vegyes menetben 6.36/100 km eddig. Ennél többre számítottam.
Sebességváltásnál pont oda ejti vissza a fordulatszámot az elektronika, ahol a következő sebességnél lennie kell. Nagyon praktikus. Ezt azonban visszakapcsolásnál nem tudja.

Nagyon-nagyon jó az úttartása, bár a doboz nagy, nem oldalszél érzékeny.
A rádió azonnal párosodott az iPhone-ommal.

Ez aztán tényleg elnyel mindent, 836 kg-ig terhelhető.
Az első 30.000 km pontos átlagfogyasztása: 6.2l/100 km (minden tankolást feljegyzek, és mindig tele tankolom)

Hibalista

- Eddig még semmi. Tart még az 5 éves garancia, úgyhogy ha romlik, most romoljon :-) - Update (2018, június). A hátsó tolóajtó mindkét felén elkezdett leválni a gumi tömítés (ami az ajtóra van pattintva). Kitágult. Szilikonos ragasztóval megoldottam. - Update (2019, január). A bal hátsó tolóajtó alsó sínjén enyhe felelületi korrózió jelent meg. Egyelőre WD40-el kezelem.

Ide hordtam szervizbe

Jászberényi Ford szervíz. Gyorsan megvolt a 2. és most már a 3. éves kötelező szervíz is. Ár: kb 65.000 Ft volt mindkétszer, tokkal vonóval.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 23000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xsara Picasso 1.6 HDI (92LE) Következő autója? Grandland X 1.2 Puretech
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Tourneo Connect 2013 (2014)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)