Repül?gépanyahajó
Szöveges ítélet
Háááát
Szóval meg tetszett a kis szemétláda. A neten hírdette egy önjelölt USA autó nepper már hónapok óta. A félreértések el kerülése végett ez nem taunus hanem egy amerikai ford tempo/mercoury topaz/ volt(kicsit hasonlít a taunusra). De hát hova írhatnám ha egyszer incsen USA ford rovat és a mercoury rovatba sem lehet semmit írni mert típusok híján a rendszer nem fogadja el az értékelést?
A taunus egyébként örök szerelmem marad. Én írtam az els? igazi autóm c. értékelést...
Szóval végülis engedtem a csábításnak és meg vettem a verdát. Még lesz vele gondom pedig már 3éve el adtam mert a tisztelt eladó intézte az átírást(keresked?nek mondta magát) és ? vagy az ismer?se hamis csekkel fizetett. Járok is a rend?rségre rendesen ahol meg nyugtattak, ha vége az ügynek a biztosító majd rajtam fogja követelni az elmaradt átírási költséget. Ez magyarország.
Na vissza a tepsihez: Belül kényelmes és amerikás. Kényelmes le számítva azt az apróságot, hogy az ajtó nyílás el?l olyan sz?k mint egy japán pickup hátsó ajtaja. Én-kövér ember lévén- úgy szálltam ki és be minden alkalommal a b?r kabátomban mint a BLÖFF c. film önjelölt feka sof?rje Tyron. Aki látta tudja, hogy mire gondolok(b?r nyikorgás és fújtatás).
Az els? bizt. öv egy kuriózum volt. Agyatlanság de érdekes, automatikusan veti át a vállon az öv egy részét aztán a csíp? övet magadnak kell be kapcsolni. Az els? 10 alkalommal még vicces volt aztán már a hideg rázott t?le. Belül akkora volt mint egy taunus, talán még egy hangyafasznyival nagyobb is...A klíma jó hideg volt, volt benne kormány magasság állítás is de leg jobban a tempomatot szerettem meg. 2,3 -as automata váltós volt és nem nagy sebességekre tervezték de azért 130-140 körül be kapcsolt tempomattal pihentet? volt vele autópályán utazni. A fogyasztása 12-16liter között alakult általában. Az elekromosan nyitható csomagtartó elég nagy volt, a hátsó ülésen el fért 3 feln?tt is rövid távon vagy két feln?tt hosszabb távon is.
Összességében egy nagy mellé nyúlás volt amit drágán vettem és olcsón adtam el + sokat költöttem rá. Nem hozza az USA autók nagy batár feelingjét csak a magas fogyasztás, az alkatrész ellátatlanság és az általános megbízhatatlanság érzésével ismertet meg. Talán egy ért? szerel?vel fel vértezve bele lehet ugrani egy ilyenbe de csak nagyon olcsón érdemes meg venni!
Talán látszólag ellent mondok magamnak de éppen mostanában fogok meg nézni egy ilyen autót mert meg csömörlöttem attól, hogy rettegek az autó tolvajoktól(ezt a típus gyakorlatilag senki nem lopja) és elegem van a magas casco biztosításokból meg az 1000köbcntis minimál verdákból.... Nagyon olcsón adják és kézi váltós (3,0literes), kívül-belül szép. Talán egy próbát meg ér de csak fillérekért venném meg!
Egyébként akinek el adtam annak még mindíg meg van. Azt nem tudom, hogy elégedett-e vele...
Hibalista
- Az autó futóm?ve úgy szar ahogy van. Az amerikai utakra lett tervezve (nem az inka ösvényre gondolok) de még azokra is csak korlátozottan alkalmas(szerintem).
- Az önindító és a generátor is fel mondta a szolgálatot. Szerencsére egy rövid és majdnem anyagilag végzetes kitér? után (americar szervíz) sikerült találnom egy "olcsó" buherátort aki úgyahogy meg javította.
- Érdekes módon az extrák(tempomat,klíma stb) még m?ködtek rajta.
-
Ide hordtam szervizbe
americar
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
több maszek szaki
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | volvo 740 | Következő autója? | fabia |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
