A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Taurus (1986-1991)

Taurus 3.0 V6 L 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Dormboló nagycica

Szöveges ítélet

A hibái ellenére imádom. Igazi amerikai filling, közel 5 méteres amerikai kombi, hatalmas a csomagtér, hatalmas fotelszerű első ülések vannak benne, az automata váltó is kényelmes városban és városon kívül egyaránt. Bár hosszú úton a tempomat hiányzik, ugyanis ez a legalapabb verzió. De azért van benne elektromosan állítható külső tükrök, manuális légkondi, magasságban állítható kormány, vezetőoldali légzsák, két hatalmas fotel elöl, mindkettőn könyöklővel. 3.0 V6 ez a második alap motor (a legalapabb a 2.5 soros 4-es, de ha már amerikai akkor legalább legyen v6-os, sztem), 140 valahány paci és szeritem még majdnem mind megvan, a motoron és a váltón sehol nincs egy olajfolyás, a váltó precízen és szépen kapcsol, ha nem nyomod neki szépen pakolgatja felfelé (amúgy 4+overdrivos a váltó), de ha előzni kell akkor csak le kell padlózni és akár 2-t is visszarak és megindul mint a mozdony. A motor nem igazán erős inkább nyomatékos, de azért 1200kg ott tudja vinni rendesen. A vége olyan 140-150km/h, a végáttétel miatt. Vannak rajta okosságok, pl a csomagtartóban van egy dupla pótüléssor ezzel az autó hivatalosan is 7 személyes, még 2db kétpontos biztonsági öv is van hátul, az üveg a csomagtérajtóban külön is nyitható (lásd 206 SW csak 1990-ben!), egyben is felnyílik. A teleszkópok már cserére szorulnak, de még azért megtartják az ajtót. A felfüggesztés kicsit kemény, nem annyira dülöngélős, jó a kanyarstabilitása, nem igazán az a tipikus amerikaias dülöngélés, ahhoz kicsit kemény, de az úthibákat azért jól elnyeli. A csomagtér hatalmas és ha lehajtom az üléseket szinte áruszállító lesz belőle, és a csomatér padlója teljesen sík. És a motor hangja, valami frenetikus, alapjáraton halk és dorombol mint egy cirmos, de ha nyomom neki akkor elkezd üvölteni mint egy oroszlán. Összegezve szerintem nagyon megérte az árát, főleg hogy amerikai autó buzi vagyok, igaz hogy kicsit sokat fogyaszt, meg a biztosítás sem kutya, de manapság metróval és villamossal hamarabb eljutok bárhova a városban, nem éri meg még kisautóval sem járni, nagyobb utakra , meg bevásáronli járok vele és arra sokkal alkalmasabb mint egy mutyuki. Amúgy az autó felépítése egyszerű könnyű otthon javítani, sokkal könnyebb mint a mai kocsikat.

Hibalista

- Eddig főleg az előző tulajok hanyagságából eredendően mindkét első kormányösszekötő gömbfej, mindkét első alsó lengőkar (nem lehet a gömbfejet külön cserélni, egybe van a lengőkarral) és egy új aksi is kellett mert a régi cellazárlatos lett, de nem csoda hisz már 4 éves volt. De van még rajta mit javítani, de majd csak apránként mert horrorisztikusak az alkatrészárak. Az alkatrészárak: 74Ah-ás Perion aksi 22400Ft. Kormányösszekötő gömbfej 22e Ft/db (de szerencsém volt mert, a boltnak már évek óta állt ott 2db raktáron, így 1 áráért odaadták mindkettőt.), alsólengőkar 12500-25000Ft/db (utángyártott). Az utólag behelyezett el ablak is most nyáron mondta be az unalmast persze (sajnos kokány munka). Mivel van benne légkondi majd késöbb megjavíttatom.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam és néhány ismerős szereltem. Csak akkor viszem szervízbe, ha nagyobb meló van vele, ill az elektromossághoz és a kasznihoz nem értek.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Nexia Következő autója? csakis amerikai
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Taurus 1986

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)