Taunus a fogalom
Szöveges ítélet
Most már írhatom, hogy pár éve taunusozom. Nekem itt kezdődik az autó, mind a formája, mind a tulajdonságai alapján.
Az első motorom 1.6-s volt benne. Tulajdonképp az is egy remek konstrukció, viszonylag jól megy, nem fogyaszt sokat, megbízható.
Nekem mégis a v6 az igazi. Sztem a 2.0 a legjobb választás. Hangja megvan, nyomatéka megvan, és nem is fogyaszt sokat, akár 10 alá is lehet vinni.
Jelenleg 2.8 v6 van automatával, ami mondjuk fogyasztás szempontjából akár húzos is lehet, 10 és 20 között bárhol megállhat a dolog. De viszont feelingre a legjobb. Erős, mint állat. Szépen mozgatja a kasztnit üresben is 1-1 gázfröccsre. Jókat lehet vele gyorsulni is, de a betont is simán széttépi, féken állva szinte már 1500-s fordulaton megtekeri a 235-s gumikat is. De ha felváltuk kettesbe, 130-cal is szétégeti a pacskerokat.
Egyébként normál használat mellett pedig egy nagyon kényelmes utazó autó.
Vannak természetesen nagyon rossz állapotban lévő példányok, melyeknek nem volt rendes gazdája, de azért alapjábanvéve szinte elnyűhetetlen.
Hibalista
- Diffi. Más tényleg nem ment tökre magától.
- Jó, a hátsóablakfűtés szálai elgyengültek.
Ide hordtam szervizbe
Granci, Ricsi!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1975 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
