A balkézszabály bevezetése...
Szöveges ítélet
Az els? autók egyike volt, hatalmas, brutál igénytelen dög. Még a balkezet is megadták neki:)
Sérülés után beérte neolux-al is:)
Egy romától vettük, még aznap öntöttünk bele 2 liter olajat és 5 liter h?t?folyadékot, h f?tsön. + pár kiló hagymával és szotyival lekönnyítettem. Ez egy alapmodell volt, ezért a köv. tuningelemeket kapta meg:
fordulatszámmér?s óra: 5e Ft
plüss bels? (ülések, kárpit bontóból): 2500 Ft (ez nem vicc, a szemetesb?l vették ki az egyik kárpitot, pedig csak ki kellett vaxolnom) :)))
Úgy rohadt, mint a veszedelem, es?ben kész lábfürd?t vettem, persze f?teni nem mindig akart, ha egyáltalán a ventilátor elindult.
A futóm? állandó kezelést igényelt, elég s?r?n megadta magát valamelyik részegység...
A kormány kispolszkisan, de m?ködött, váltó sajna csak 4-sebességes volt, ezért 180-nál kiette a zsebpénzemet.
A futóm?vet leszámítva marhára bírta a strapát, motorja szörny? igénybevétel után sem adta fel, csak 50lóer?t teljesített, némi olajutántöltéssel párosítva. Haverom swiftje úgy állva hagyott, h ma is rossz belegondolni, pedig akkor még "jól ment".
A belvárosban (Bp.) szó szerint g?z jött be a befúvókákon, mégsem hagyott cserben. Ugye h?t?víz nem tudott elfolyni, mert nem is volt benne :)
Kényelmes volt, kibírta az Adriára és vissza, 10,5 litykóval 110-nél.
Néha robbant csak le...
Inkább ne, pedig szerettem!
Hibalista
- futóm?-elemek 2hetente
- olaj 1 liter/1000 km
- kilyukadt benzintank/h?t?
- "váltó alatti rúd" kettétört
- m?szerek franciásan m?ködtek
- kormánym? nem kotyogott, hanem 5cm-es holtjátékot produkált 1ik napról a másikra
- rohadt, mint az állat
- Karbi állandóan eldugult (fémtankból felszívta a dzsuvát - áll.)
- Nem mindig m?ködött a 6 henger, de 2-vel is ment :)
- Töltés Balcsi mellett feladta, haverokkal toltuk sötétben a 71-esen szállásra. A generátor egyébként sem volt er?ssége, sem bármelyik elektronika...
Ide hordtam szervizbe
magán, fordos, XVIII.ker
mindig ráért, túlságosan is...
el?bb vizsgáztatta le, azután javította meg :)
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
1x márkaszervizben próbálkoztam, de nem került sor javításra sem...
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | lada szamár, jajjj | Következő autója? | suzuki (no problem) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
