A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ford » Taunus Tc1 (1970-1976)

Taunus Tc1 2.0 V6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A balkézszabály bevezetése...

Szöveges ítélet

Az els? autók egyike volt, hatalmas, brutál igénytelen dög. Még a balkezet is megadták neki:)
Sérülés után beérte neolux-al is:)
Egy romától vettük, még aznap öntöttünk bele 2 liter olajat és 5 liter h?t?folyadékot, h f?tsön. + pár kiló hagymával és szotyival lekönnyítettem. Ez egy alapmodell volt, ezért a köv. tuningelemeket kapta meg:
fordulatszámmér?s óra: 5e Ft
plüss bels? (ülések, kárpit bontóból): 2500 Ft (ez nem vicc, a szemetesb?l vették ki az egyik kárpitot, pedig csak ki kellett vaxolnom) :)))
Úgy rohadt, mint a veszedelem, es?ben kész lábfürd?t vettem, persze f?teni nem mindig akart, ha egyáltalán a ventilátor elindult.
A futóm? állandó kezelést igényelt, elég s?r?n megadta magát valamelyik részegység...
A kormány kispolszkisan, de m?ködött, váltó sajna csak 4-sebességes volt, ezért 180-nál kiette a zsebpénzemet.
A futóm?vet leszámítva marhára bírta a strapát, motorja szörny? igénybevétel után sem adta fel, csak 50lóer?t teljesített, némi olajutántöltéssel párosítva. Haverom swiftje úgy állva hagyott, h ma is rossz belegondolni, pedig akkor még "jól ment".
A belvárosban (Bp.) szó szerint g?z jött be a befúvókákon, mégsem hagyott cserben. Ugye h?t?víz nem tudott elfolyni, mert nem is volt benne :)
Kényelmes volt, kibírta az Adriára és vissza, 10,5 litykóval 110-nél.
Néha robbant csak le...
Inkább ne, pedig szerettem!

Hibalista

- futóm?-elemek 2hetente
- olaj 1 liter/1000 km
- kilyukadt benzintank/h?t?
- "váltó alatti rúd" kettétört
- m?szerek franciásan m?ködtek
- kormánym? nem kotyogott, hanem 5cm-es holtjátékot produkált 1ik napról a másikra
- rohadt, mint az állat
- Karbi állandóan eldugult (fémtankból felszívta a dzsuvát - áll.)
- Nem mindig m?ködött a 6 henger, de 2-vel is ment :)
- Töltés Balcsi mellett feladta, haverokkal toltuk sötétben a 71-esen szállásra. A generátor egyébként sem volt er?ssége, sem bármelyik elektronika...

Ide hordtam szervizbe

magán, fordos, XVIII.ker
mindig ráért, túlságosan is...
el?bb vizsgáztatta le, azután javította meg :)

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

1x márkaszervizben próbálkoztam, de nem került sor javításra sem...

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1981
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? lada szamár, jajjj Következő autója? suzuki (no problem)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ford Taunus Tc1 1970

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)